@mirandaV, de lijn word wel steeds duidelijker.. ik wacht nog steeds op mijn zwangerschaptest, maandag niet gekomen gister niet gekomen vanwege koningendag, dus kan niet wachten dat de post komt.. willen jullie nog 1x kijken wat jullie vinden van de test van 30-03 binnen 5 min.. voor iedereen die postief getest heeft, Heel erg gefeliciteerd!!!
@loeni 30-04 bedoel je denk ik haha.. Jaa hoor die is mooi positief!! Hoelang zou je nu zwanger zijn ??
ja sorry idd 30-04.. ik ben 2 dagen overtijd.. ik heb net mij gynaecoloog gebeld, en het verhaal uitgelegd, die zei ik maak met je een afspraak in de 7de week dus 22 mei. maar hij zei ook, licht streepje is positief.. ik hoop zo dat hij gelijk heeft, en dat het blijft zitten.
maar hoe voelen jullie je? ik voel echt niks nu... niet anders dan normaal. het enige wat ik nu voel is, wat steken in de buik en me darmen zijn een beetje op de hobbel, maar kan ook door stress
Toeter, Miranda, Loenie en Bouwjaar1979, gefeliciteerd!! Mooie rijtjes dames! En bedankt voor de link voor 2 voor 10 euro CB digital met indicator! Alleen zijn de verzendkosten 3,95 was het weer even duur maakt als in de winkel??
4 dagen voor nod met test van 2-3 dagen voor nod als ik eerder had getest had ik ook al wel een streepje gezien
Hier toch de Cb met indicator besteld bij drogistplein Hadden toch nog wc papier nodig en laat die nu net in de aanbieding zijn daar... Nu dus voor 30 euro 2 cb testen met indicator en 64 rollen wc papier zonder verzendkosten