Dat wordt een meisje Miranda "vrouwelijke" zaadcellen zijn sterker en leven langer, mannelijke zaadcellen zijn snel maar zwak In iedergeval jij en toeter gefeliciteerd!!!!
Haha ja daar heb ik ook wel is wat over gelezen.. maar daar zijn de meningen nog over verdeeld bij sommige werrd t gewoon een jongen en sommige op ei geklust en een meisje dus denk geen pijl op te trekken.. jongen is net zo welkom wachten t rustig af nog 12 weken haha !
Die was van gister vandaag is die weleer lichter. Kan het dat je maar 1 dag een positieve ovulatie test heb??? Ik heb nog een foto van vandaag toegevoegd. Bovenste is gister onderste vandaag.
spannend loeni! voor 2 dagen overtijd vind ik hem wel licht. hopelijk snel je testen binnen met een duidelijke test
hoefde niet echt te turen hoor, zag direct een licht 2e streepje. Spannend, hopelijk wordt hij mooi duidelijker de komende dagen!
Jaaa leuk he Weet jij of er al een topic is voor Januari mama's ?? Zo dan dat is al snel!! loop je via de gyn? Ik ga vrijdag nog 1 cb plus doen heb ik nog liggen dan bel ik de vk voor intake en dan daarna afspraak maken voor echo.. dus dat zal nog wel een week of 6-7 duren..
Jaa inderdaad dan gaat t ook sneller bij de gyn Ik wil er wel 1 openen maar weet niet of dat bij t zwangerschap clubs moet of bevallingsclubs ... wat denk jij ??
Hier geen ovulatietesten maar wel een vraagje: Ik heb de afgelopen dagen mijn afscheiding in de gaten gehouden en heb zojuist mijn vruchtbare slijm ontdekt (reuk- en kleurloos en tussen mijn wijsvinger en duim kon ik er draden mee trekken). We hebben zondag, maandag, dinsdag en vandaag "geklust". Wanneer kan ik mijn eisprong verwachten? 1 of 2 dagen na deze afscheiding? Volgens mijn app kom ik op zaterdag eisprong uit, maar is dit niet wat laat als ik nu mijn vruchtbare slijm al heb ontdekt??