Die app kan niet in jouw lichaam kijken he, die gaat uit van een gemiddelde. En je ei zal ook niet denken: app geeft aan dat ik moet springen, dus laat ik dat dan maar gaan doen. Je kunt het wel als richtlijn gebruiken, maar ga er niet van uit dat die app gelijk heeft in het bepalen van je eisprong. Het gevaar is dan dat je op de verkeerde momenten gaat klussen. Beter is dus om gewoon op symptomen van jouw lichaam te letten. Of desnoods een ovutestje doen. Je kunt nu het beste om de dag klussen. Een dezer dagen zal dan inderdaad je eisprong zijn. Veel klusplezier!
mirandav; gefeliciteerd!! Kan niet meer missen! Ik heb net nog een testje gedaan van kv. Ik ben ook zwanger!!!!!!
haha allebei tzelfde maar ook dezelfde dag uitgerekend toch haha leukkk kom je ook meekletsen bij zwangerschap en dan januari 2014 mama's en alle andere mamas die net zwanger zijn natuurlijk
Dank je! Ik hou de app ook meer als richtlijn aan. Bij mijn eerste zwangerschap klopte het precies. Ik hou idd mijn slijm in de gaten en heb nu vruchtbaar slijm. We doen het nu elke dag al vanaf zondag en willen sowieso tot zondag volhouden. Dan ligt er steeds een voorraadje klaar. Mijn vraag was meer : is het niet vroeg om vruchtbaar slijm te hebben als je ei pas over 3 a 4 dagen springt? Heb al op internet gevonden dat dit wel het geval is, dus normaal en niet vroeg. We zullen zeker ons best blijven doen
Miranda gefeliciteerd! Mooie oplopende testjes. Voor alle anderen die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd en genietse
Hoi meiden... Hier mijn test, die zonder opschrift is vandaag, 15 dpo. Ik hoopte echt dat het wat duidelijker op zou lopen...
Bij mij bleven de kv testen vage streepjes geven en werden heel langzaam donkerder, terwijl die van de etos juist weer knalde. Maar het streepje van vandaag vind ik donkerder als die van 13 dpo. Hopelijk is de streep over 2 dagen nog donkerder. Succes