elke dag hoeft infeitte niet om de dag is ook genoeg je ei spring binnen 24-48 uur. weet niet of je een regelmatige cyclus heb want een app is een richtlijn zou in jouw geval na je eisprong ook nog 1 dag doorklussen!
Ik had mijn cyclus als volgt: 25-28-23-28 Ik weet niet of dit als onregelmatig wordt gezien? Op zich best dicht bij elkaar en ik kom uit op een gemiddelde van 26 dagen wat de app aanhoudt. Nou ja,... zal proberen het vandaag te doen en anders morgenvroeg voor man gaat werken ofzo haha! Vind elke dag een fijner idee, bij zoonlief was ik toen ook ronde 1 zwanger, is meer een gevoel zeg maar
ligt wel mooi bij elkaar je cylus zou in iedere geval nog wel een x klussen (voor zekerheid) spannend...in ieder geval ligt er een voorraadje klaar hihi
Hihi ja idd dat was ook de bedoeling haha! Voel wel steeds van alles in mijn buik. Maar goed, ik let er nu dan ook erg op haha! Wil eigenlijk t/m zondag nog elke dag klussen. En vind de tijd nu wel heeeeel erg lag duren als ik eraan denk pas 18 mei te kunnen testen
Ik mag hier ook mijn testje plaatsen. Ik zit vandaag op 10 dpo. De 1e foto is genomen binnen afleestijd en de 2e is 2uur later genomen. In het echt is het streepje we duidelijker.