@ Joyo, gefeliciteerd! @ Cooks, succes op het wachtbankje @ werveltje, duidelijk, gefeliciteerd! @ Miranda, mooie test, gefeliciteerd! @ sa2008, ik zie een heel licht streepje, hopelijk wordt tie duidelijker
Maybe3 Als het goed is heb ik mijn eisprong op 7 april gehad en we hebben 5 april sex gehad. Toen heb ik twee weken later wat steken gevoeld in mijn onderbuik. Ik zit nu op dag 41 vab van mijn cyclus.
@sa: dan denk ik dat je eisprong later is geweest hoor meid, want dan zou denk ik het streepje nu echt wel donkerder moeten zijn... want dan zit je nu al 4 weken na je eisprong
Zit pas 8 dpo maar heb ontzettend zere borsten rn op 4 dpo kreeg ik een ontzettende steek in mn lies en sindsdien nog af en toe met opstaan of hoesten. Sinds 4 dpo ook ongigevoel dus denk ga eens testen. Zien jullie ook wat of ben ik gen?
Zouden jullie hier ook eens willen spieken....http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/437900-benieuwd-jullie-vinden.html Alvast bedankt voor jullie reacties en mening!
@ Luno ik zie helaas geen streep @ Stokstaartje ik twijfel een beetje dus ik zou over 2 dagen een nieuwe test er tegen aan gooien.
Dames, ik kom ook even mijn testje showen.. 4 dagen voor NOD.. Vorige week dinsdag IUI gehad.. Ik zit 12 dagen naar pregnyl, en test is iets donkerder dan gister.. Wat denken jullie?? Zou t dan na 3 jaar en 1 miskraam??
Vandaag begonnen met de ovu-testen van sensitest Vanmorgen nog spierwit en nu zie ik toch echt een beginnend 2e streepje opkomen. Mijn ei komt eraan
luno ik zie wel een licht streepje maar ja je bent ook erg vroeg met 8dpo, doe morgen en overmorgen nog testjes zodat je ze kan vergelijken.. ik weet als geen ander dat lichte streepjes moeilijk op de foto te krijgen zijn
Een licht streepje zegt niks hoor, ik heb altijd lichte streepjes op mijn ovu test, voor en na mijn ei. Je hebt namelijk altijd een beetje lh in je lichaam. Pas als je je piek krijgt, wordt hij erg donker. Je ei kan zo pas over 10 dagen komen met zo'n licht streepje.