Zo begon die van mij ook ongeveer op 10 dpo (foto's staan in mn album) dus ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd!
Zet ik hem hier ook nog even neer, bovenste is van gister onderste is van vandaag. Die lijkt me positief toch? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
@evelien en debby ik zie bij beiden al best een duidelijk 2e streepje voorzichtig gefeliciteerd! @Nimme wow, mooi toch! @nono nice
Wat vinden jullie hiervan?Hij is nog wel erg licht hoor. Het gaat om de luxe test van kruidvat, waar een + moet komen, dus het gaat om de verticale streep bij het pijltje. Ik had hem hier er uitgehaald voor een foto, omdat ik hem anders niet goed op de foto krijg. De camera wil hem dan niet scherp stellen omdat het plastic van de test weerspiegeld in het "folie"laagje van de strip.. Hij was wel binnen de tijd trouwens, en ik heb hem nog nat gemaakt om te kijken of het een indroger was. Mijn eigen idee: Negatief, maar mijn man is er van overtuigd dat het posi is, omdat hij wel een wazige blauwe kleur heeft (al is dit niet zichtbaar op de foto...)haha. Vandaar jullie mening. Testen doe ik deze week sowieso nogmaals! P.s. even goed staren hoor haha!
Niici, moeilijk. Ik denk ook negatief. Streepje lijkt erg grijs. Misschien over twee dagen nog eens testen?
Ik vind het ook erg moeilijk. Ik ga sowieso morgen testen denk ik. Deze test was al van zaterdagavond, maar kon hem niet eerder plaatsen. Hij heeft in het echt wel een blauwachtig waasje, maar zo minimaal dat het op een foto niet zichtbaar is. Ik kan ook nergens terug vinden of deze testen vooraf al strepen hebben of wat dan ook. Gezien hij verder (op duidelijkheid en sterk blauwe kleur na) precies hetzelfde is als een test streep. Maar ik vind het vanuit mijn ogen ook negatief, tot het tegendeel eventueel bewezen wordt haha!
in het negatief zou ik zeggen positief maar orgineel zie ik een streep maar grijs en aangezien hij van zaterdag is had die roze moeten zijn als die opdroogt dus zeg negatief hoop dat je morgenvroeg positief test hoeveel voor nod of na nod zit je?
Dat is het probleem, we weten (nog) niet precies wanneer mijn nod is, gezien de mirena er nog niet zo lang uit is, en ik mijn cyclus nog niet weet. Als ik moet uitgaan van mijn menstruatie tijdens de mirena (had ik de laatste 2 maanden weer gewoon), was de eerste dag laatste menstruatie 31-3..