Nou dat is geen indroger volgens mij.. Als je er n drupje water op doet, en hij blijft staan, dan is t n echt streepje
Waren ze niet binnen de tijd dan? Als ze binnen de tijd waren, kunnen het toch ook vmk's zijn? hopelijk is dit een goeie!!!!!
He meiden , In het echt een licht duidelijk streepje wat denken jullie ??? Paar dagen voor nod (wisselende cyclus)
Oh meiden jullie doen me hoop geven. Ben nog een beetje bang , vorige maand had ik bij etos 2 voor 5 een licht streepje en daarna negatief dus was vals positief zeg maar. Nu gister avond kon ik me niet inhouden nadat ik spontaan in huilen uitbarsten. Een echt licht streepje maar niet op de foto te krijgen. Vanochtend met ochtend urine dit streepje. Duim voor me dat die donkerder wordt en dat ik zwanger ben dan krijg ik geen vervolg behandelingen meer ( laatste of 1 na laatste clomid daarna overstappen naar andere behandelingen)
zie (nog) niks, je zit nog 3 dgn voor nod mischien dat je hem in het echt wel ziet maar op de foto zie ik niks