We gaan het heel gezellig maken, betekend het nu dat me ei binnen 24-48 uur springt? Maar zodra me testen lichter gaan worden is me ei geweest of niet ?
Yes! Net weer een ovutestje gedaan en nu wel een duidelijk zichtbare streep! Wat een verschil in een paar uurtjes!
Dinsdag 19 maart een super knallende ovulatietest gehad woensdag was hij minder knal maar wel even donker als het controletreepje vandaag heb ik in de ochtend wat steekje gehad en krampjes net als je ongesteld gaat worden heeft 2 uurtje aangehouden was dit mijn ei of voeld dat anders aan en wanneer kan ik een zwangerschapstest doen
Over 2 weken vl1nder! Eerst rusitg innestelen en dan nog wachten, wachten wachten! Ik probeer zo een een foto te maken! Bewijs!
Dus vanaf vandaag 2 weken tellen of voor de zekerheid morgen aan houden Ben benieuwd naar je test mijn ovutest was vandaag negatief dus hopelijk is hij vandaag gesprongen
Ik denk dat die morgen gaat knallen! Gister was die van mij ook zo.. vanmorgen iets donkerder en net om half 5 een knaller!
Wat dat ineens snel gaat hè? Ik test morgen ook maar in de ochtend en s avonds dan? En vanavond al gezellig maken!
Jaa inderdaad als je bij mij ovutesten op de vorige pagina kijkt waren ze ook nog heel licht en in eens net als die van jou en vanmorgen nog donkerder en ik dacht net om half 5 oo ik heb al ff niet gedronken doe er gewoon nog 1 en toen was die echt knal.. kan in eens snel gaan indd.. Ik zou als ik jouw as gewoon morgenochtend weer doen en misschien eind van de middag nog 1.. dan moet dat wel goedkomen en indd vanavond al gezellig maken hihi xxx
Nou dan is je lh piek voorbij....lijkt me geen zekerheid tot springen....vaak wordt de test de dag erna gelijk lichter maar hij kan springen binnen 24-48 uur...dus... Ennuh veel plezier
okee haha we gaan er ff tegen aan hihi Denk dat we veel rond dezelfde tijd kunnen testen over 2 weken... hopelijk veeeel steepjes..