Hè meid wat balen zeg snap de teleurstelling hoor idee maand.. Jeetje! Hoop dat de kruitvat test wat meer duidelijkheid bied!
Wie wil er even kijken in mijn fotoalbum? test 9DPO? ik vertrouw KV niet echt.. iemand ervaring met zo'n streepje? was wel al na 2 minuten! * Hoop! * O en z&k geeft nu ook een licht streepje zie ik
mooie testen trouwens lov!! dat wordt klussen! ik ga hem proberen op de foto te krijgen.. zet hem er zo in
Ok, ik weet het veel te vroeg , maar heb steeds wat buikpijn! Doe ik de test ook nog eens verkeerd, maar zie toch heel vaag een streepje jullie Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
er stond niet zwanger zeker? Je mag nooit naar de streepjes kijken bij deze test. Zo`n streep staat er altijd...
hihi Oeps, ik bedoel Ramona! Oke hij staat in mn album, ik vind hem moeilijk te zien op de foto hoop dat jullie er iets van kunnen maken
Nee er stond niks want bleek de test niet goed te doen, ok dan wacht ik het af dan zal het wel niks betekenen!
hahaa hoe deed jij m dan? Je hoeft alleen een stick erin te plaatsen toch. Ik zou deze al heemaal niet zo belachelijk vroeg gebruiken veels te duur en helemaal niet gevoelig. Je had net een ei gehad toch? Even geduld meid.....en doe dan een kruidvat