Ja weet dat zeker heb ovu testjes gedaan en via gyn moest ik elke 13 e dag n echo laten maken en hij zei dat ik een lichte eisprong had
Pluisje jaaaah!! Gefeliciteerd!! Heb zelf ook nog Action liggen (2 stuks) maar bewaar die wel voor als de kv 2 voor 5 positief is hoor Kristela als cb 1-2 weken zegt en zwanger, gefeliciteerd!!
Dames, Ondanks dat ik gister dacht vruchtbaar slijm ontdekt te hebben, denk ik dat mijn eisprong al is geweest. Iknog twee foto's toe degene met duidelijkere streep was van gister, die bijna geen streep van vandaag. Betekent dit dat mijn eisprong al os geweest? En enig idee zo ja wanneer?
Lieve meiden het is te veel om jullie allemaal persoonlijk te beandwoorden maar ik ben helemaal in de wolken. Ik weet dat er vrouwen zijn die nog langer moeten wachten maar voor mijn gevoel duurde het jaren. Ik heb nog een clearblue digital liggen ik ga die morgen ochtend doen. Dan durf ik echt te juigen!! Sorry voor de spelfouten maar zit op mijn telefoon xx
@Joyce1 Ja waarschijnlijk heb je je ei al gehad.. ik weet niet hoelaat je gister getest hebt.. maar stel je hebt in de ochtrend die test gedaan kan het zijn dat je test gisteravond positief is geweest.. en volgens mij na positieve ovu test krijg je binnen 24-48 uur je eisprong.. dus klussen zou ik zeggen Anders heb ik geen verklaring voor je mits je op de zelfde tijdstippen getest hebt met geconcentreerde urine
Gister ook rond zes uur in de avond. Maar toen was ie zoals je kan zien ook negatief, maar nu nog negatiever zeg maar... Zal ik dam vorige week ergens mijn ei gehad hebben?
Met zo'n posi kruidvat had ik in de middag ook al een posi cb digi hoor Geniet ervan meis, het is je gegund!
Als je vanmorgen niet getest hebt.. dan kan het zijn dat je test vanmorgen positief is geweest.. dus dat die binnen 24-48 uur komt.. want zodra je test weer wit word is je piek voorbij.. en na je piek komt je ei binnen zoveel uur geloof ik
Dokter heeft gebeld. Hsg ligt laag... maar 35 dus ben zwanger maar kan nog alle kanten opgaan, niet zo n leuk nieuws vrydag opnieuw bloed trekken en echo en hopen dat de waarden verdubbeld zijn...
Had vanmorgen getest. Had weer zo een krampjes als bij vorige zwangerschap. Heb veel te vroeg getest. Had op dag 7 al vruchtbaar slijm. Op 11 de dag echo gehad en toen zat eitje er nog, kon elk moment springen. Zien jullie ook iets? Wel erg vroeg. Weet dat ik nog moet wachten tot ik weer mag testen.Maar het voelde hetzelfde dus werd ik nieuwschierig. Ben benieuwd of jullie ook wat zien. Groetjes linnepin
Als ik me laptop kantel wel maar het is heeel licht als die opdroogt moet het duidelijker worden! Spannend!! Jouw banner klopt niet?