ja idd zie ook wazig een streep oh hoop het zo voor je heb je geen kruidvat test 2 voor 5,- ?? die vind ik het fijnste!! succes en lees en zie het hier
Ik snap er niets meer van... Al 2 dagen een posi ov test..is dit normaal?(al lijkt het nu op de foto's niet zo nu ze zijn op gedroogd) op dag 18 de eerste posi test (eerste van die dag) en nu op dag 20 weer?
Misschien is de eerste keer je ei niet gesprongen, maar misschien ben je ook alwel zwanger? Ik had namelijk hetzelfde alleen geen positieve testen zoals jou maar wel een hele duidelijke streep. Al zegt dat natuurlijk ook niks. Misschien voor de zekerheid maar klussen dan ?
@annet.. Nee niet zwanger helaas.. We hebben het op dag 17 en 19 goed gezellig gemaakt... Hopelijk met goede resultaten over een week of 2 hihi...
ik vind juist dat dag 18/19 bijna positief is en dag 20 juist positief!!!! zou wel effe doortestten tot de streep afneemt in ieder geval klussen!
Ramona: misschien volgende keer geen uiterst gevoelige nemen.. want je hebt nu steeds donkere strepen.. ik zou volgende ronde geeoin de normale testen nemen dan heb je echt allleen bij je piek een duideljjke teststreep
kan iemand mij vertellen of dit nou positief is of gewoon wishful thinking?? Ben er erg onzeker over..
De vorige keer heb ik niet zo'n knaller gehad...goed he en toch best veel gedronken en natuurlijk geplast.
De kv is al een tijdje geleden he? Maar vind hem wel positief. De action test is een pen streep. Ik teste met die pas duidelijk positief op nod. Maar ik weet niet waar je in je cyclus zit.
De KV was vanmorgen. De Action was vanmiddag. mijn NOD was 2 dagen geleden.. dus vandaar dat ik het niet zeker weet nu.
Deze testen zijn belachelijk gevoelig.....daarom lijkt het maar alsof je een posi ovu hebt. Ik denk dat de test nog meer kan knallen.