Hallo dames, Ik heb vanochtend getest met de actiontest! Nu zag ik binnen de tijd een heel licht streepje, was met t blote oog al lastig maar wil toch ff de foto delen of jullie mss iets zien?! Ik had al wel gelezen dat actiontest veel lichter testen dan andere testen!! Vanmiddag toch maar ff gauw naar de kruidvat Hihi...kijken hoe ik daarmee test morgen Maar ik denk hier nog helemaal niks van hoor, t kan ook n indroger zijn maar goed t was al wel binnen de tijd zichtbaar!!!
Thnx meis!!! Ik hoor veel negatieve verhalen over de action test!!!! Dus ik ga gewoon ff andere halen
@annet1985: je testjes zien idd goed uit. Loopt mooi op.. @Rabia84, ik ben ook niet te spreken over de actiontesten.. Tetsen bij mij een stuk lichter als andere testen.. In mijn album staan mijn testjes
Jah deze zijn wel duidelijk!!! Ik zit vandaag op 9dpo du nog wel vroeg, dus we zullen nog wel ff moeten afwachten
Oh heb ik ze beschermd dan wist ik niet! Maar bij deze Lotte ! Bovenste 9 dpo, middelste ook 10 dpo, en onderste 11 dpo vandaag dus