hahaha... hij weet dat mn ei eraan komt dus dan zit ie me te pesten, nee schat vanavond niet... grr mannen haha, maar gelukkig blijft het alleen bij plagen
Mijn man zit wel beetje te mopperen dat het niet spontaan gaat zo.. Maar ja, we zijn vaak moe en dan mis je net die belangrijke dagen als je het niet weet wanneer je vruchtbaar bent. Maar goed, hij wil het ook heel graag dus werkt wel mee!! Go Go go!
Mijn man zei vanmiddag zelf toen die de ovutesten zag.. moeten we ff klussen.... haha (hij leest vaak mee hier.. dus hij kent onderhand de benamingen haha )
Haha, dus komt helemaal goed hier.. en bij jullie vast ook! over 2 weken weer allemaal knallers maar dan op een ander soort test
Die van mij kon niet wachten van de week haha Limi inderdaad pff wordt wel tijd he! De wil is er al ruim 2 jaar haha!
Dat hoop ik ook! Truste allemaal, mijn klusavond zit er weer op haha.. ben nu al benieuwd naar mn ovu morgenavond!
Mijne zit er ook op haha! Ben ook heel benieuwd naar mijn test morgen.. Ik denk dat die lichter word want gister had k pijn bij klussen en was net bijna weg dus wie weet is die gesprongen! Slaap lekker dames!! Xx
Goedemorgen. Ik heb al vaker met Wondfo getest en omowit. Dat kon ook niet anders want we gingen ee nog niet voor maar ik was over tijd vandaar. Nu zijn we er nog niet voor gegaan maar ik had 4 dagen na mijn ei roze verlies en steeds een zeurend gevoel in mijn buik. Zojuist weer een Wondfo test gedaan, een 2de streep maar hij is wit?? Vals positief of .... Vlg week is pas mijn NOD (donderdag) maar was erg benieuwd dus getest Wat zeggen jullie?? ***whaaah hoe kan ik mijn foto vanaf mijn mobiel uploaden??***
Nou dames, ik heb vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan. Dit was weer een vaag streepje. Dus daarna een cb gedaan en die was wel duidelijk. Ik ben zwanger!!!
Ik gok ook negatief ik had ook zulke testen en rare streepjes en helaas vanmorgen weer witte test.. sorry meid..