Haha lov, ik test v t weekend 2 x maar met verschillende testen, ik weet niet wanneer ik me ei heb gehad, vandaar.. Maar.. hier thuis word ie donkerder hr, Ik ga woensdag weer testen. Dan hopen op een mooie dikke streep
Op beide zie ik wat! De onderste is het duidelijkste. Voorzichtig gefeliciteerd. Ga je nog cb met wekenindicator doen?
Hallo, Ik ben 1 dag overtijd (heb ik anders nooit) ben ook al twee jaar van de pil af dus niet aan het ontpillen. Had geen zwangerschapstest in huis, maar wel een ovu testje en zie hieronder het resultaat
Naam zegt het al... een ovu test en geen zw test. Sommige vrouwen hebben knaltesten als ze zwanger zijn. Een andere groep heeft lichte testen en weer een groep heeft helemaal geen streep. Ook kan je altijd een 2e streep op je ovu hebben terwijl je niet zwanger bent Ik zou vandaag ff een zw testje halen
Spannend met alle vage lijntjes!! Hopelijk snel knallers!! Hier een ontzettend zeer bekken, en een paar keer gekokhalsd vanmorgen .... Vanmiddag testen, kan nu niet weg heb namelijk cursus zo meteen (helaas, hihi). Wel sinds gister een zere buik, vanuit de liezen, doorstralend naar de bovenbenen. Steekjes soms id buik links en rechts en een opgeblazen buik. Vanmorgen een paar keer moeten kokhalzen,.... zou het zo zijn??? Duimen jullie voor me??
Dank je wel. Ik ga straks langs de drogist om de CB met wekenindicator te halen. We vinden het echt spannend. Het streepje is nu ingedroogd nog duidelijker
Ja ik had nog een ovu testje liggen enhad al eens ergens gelezen dat er mensen mee testen rond Nod. Ik wacht nog even paar dagen af en indie. Dan geen ongi, ga ik zw testje doen. Ik vroeg me gewoon af of het zou kunnen met dit resultaat. Heb normaal spierwitte ovu test tot 2 dagen voor ei.
Zwanger en kids heeft nieuwe ovu testen....ik vindt ze maar vreemd? Van zo licht naar zo'n donker randje?
Kijk zo beginnen ze......het lijkt alsof je tegen een knaller aangaat...gister dus ook al. En als ze dan opdrogen. Is er niks meer over?
Ik heb een mail gestuurd vorige week al....had ook veel beschadigingen op de testen.....vandaag werden mail gestuurd met deze klacht van de gekke strepen. Tot nu niks gehoord! Ook niet van vorige week...