Zijn ze bij jou ook dikker de testen en een andere teststreep? Ik zie ook op de verpakking dunne strepen van zwangerenkids staan...dat waren voorheen dikke letters En ze zijn donkerder van groen dan de oude..... Stom he dat ze zo anders zijn....
Hmm ja vreemde streepjes op de ovu testen. Lekker onduidelijk. Zitten jullie natuurlijk niet op te wachten. Kunnen jullie geen telefonisch contact met hun opnemen?
Hier mijn rij.. Die van 18-5 is in t echt net zo donker of misschien zelfs wat donkerder dan de controlestreep.. Maar omdat ie zo dun is niet op de foto te krijgen... Overigens moest ik ongeveer wel m'n ei hebben rond dit weekend..
Volgende ronde voor mij geen ovulatietesten meer van z&k. Geeft alleen maar onduidelijkheid.. Ik weet nu niet of ik er van uit moet gaan dat m'n ei is geweest. Ik had wel meer afscheiding rond de donkere lijntjes.. Temperaturen te laat mee begonnen dus kan ik ook niet op vetrouwen.
vind de 18e niet positief zie juist een heeeel dun streepje rare testten zijn het geworden..maakt je juist onzekerder
Volgens mij is die van de 18e niet positief. Bij mij zijn de randjes ook iets donkerder, maar bij positief zie je duidelijk een donkere lijn in de hele breedte. Zou nog even doortesten dus.
Ze worden me nu te licht en ben er bijna door dus test niet verder. Die van vandaag is amper nog zichtbaar.
Ik was heel tevreden met de ovu testen van sensitest. Ik heb ze 4 jaar geleden gebruikt. En ze deden hun werk prima. Was allemaal duidelijk.
heb sensitest de normale gebruikt was bang voor vage streepjes enzo maar dat viel me heel erg mee. Had cb smiley besteld voor zekerheid die kwamen dag te laat ondanks me knaller nog sochtends gaf die 2 uurtjes erna geen smiley meer aan. ik ben tevreden (heb ze ook maar 1 ronde nodig gehad)
Niici ik zie het idd meid.....stom he! Maar hoe lang was je eerste ronde? Want ik zie ook nog geen positieve....en aangezien het ronde 2 is kan het gewoon even duren. Stom he!
Klopt helemaal. De controle streep is 2 x zo dik en ze zijn donkerder groen. Ook de test zelf is dikker. Heel irritant. Is weer wennen. Pppff Hopelijk een dezer dagen een knaller
Ronde 1 had ik op cd 16 een posi test. Zit nu op cd 14 dus het kan nog.. Maar deze keer ook een veel kortere ongi gehad dan normaal. Maar 1 dag echt bloedverlies gehad. Maar ik wacht de rest van de ronde gewoon af Zie dan wel of en wanneer ik ongi wordt haha. Ben bijna door mijn ovulatietesten heen. Die maak ik nog op. Maar bestel bij z&k eerst geen weer.. Niet alleen vanwege de vage streepjes maar ook ivm beschadigingen op de dipsticks..
Hier de "nieuwe " testen van zw&k van vorige maand. Ik had dus wel knaller maar de niet knallers zijn een beetje vaag.
Ik heb ze nog niet op dus hoop nog die mooie knaller te krijgen Jij hebt dus nog tijd om die knaller te zien bij jou Jennifer is idd wennen maar niet fijn om af te lezen.....Het aflezen van zo'n test is nu net het belangrijkste.
Ik hoop dat er nog een knaller komt. Volgens mij heb ik nog 4. Dus kan tot zaterdag vooruit. Hopelijk zit er een knaller tussen. En anders gewoon afwachten haha! Zal vast wel een keer een ei komen.