Hoe laat testen jullie trouwens? Drinken jullie wel iets of helemaal niets? En hoe lang tussendoor niet naar de wc? Kan ik het morgen misschien anders doen, als jullie het anders doen dan ik.
Ik drink s'morgens mijn koffie om 7 uur.....en probeer daarna niet meer te plassen tot 10 uur....of ik plas gelijk na de koffie ... Maar zeker 2-3 uur niks drinken en plassen.
Dat hoop ik voor jou. Denk dat je ei er wel bijna aan komt Zit zelf ook te wachten op m'n knaller deze ronde. Kunnen we weer flink klussen
Dames kunnen jullie even meekijken. Ik heb al een week erg last van maagzuur en misselijk dat ik toch even een testje gewaagd heb. 2 weken geleden is er een ongelukje gebeurd en heb ik 32 uur later een MAP genomen. De test lijkt wit..maar na een paar keer kijken en turen denk ik in de verte wat te zien, of maak ik me gek??? Alvast bedankt!
Jaja ik mag ook!! Na een superlichte Action test , een licht positieve kv test en een lichte cb plus test nu dan een mooie test:
Dank je Lov!! Moest al janken omdat ik eerst geen streep zag en echt aan alles in mijn buik voelde vandaag dat ik zwanger ben!! Maar de streep kwam, en hoe!!