Wanneer heb je welke gedaan? De linker lijkt wel positief! Edit zijn 2 verschillende he....nou de linker moet echt knallen! En de rechter is nog niet positief....
Scherp Love Komt tie, de linker is van 19:00 gisteren en is van sensitest en de rechter is van Z&K van 22:00 gisteren. Ik wilde om 19:00 met de Z&K testen maar ik heb de verkeerde gepakt, duf he!! EDIT de linker knalde dus meer toen deze nog niet was opgedroogd
Heb je nu weer getest bengeltje? wat een verschil zie je dan van merk eigenlijk vind de linker namelijk duidelijker als rechte terwijl die dus eerder is genomen
Hahahaha Ja sensitest is gevoelig dus die moet echt heel erg knallen.... De z&k is er nog niet maar komt zeker in de buurt! Kun je nu niet testen overdag? Want ze zeggen dat je maar tot 20 moet testen ... Ik test altijd om 10 uur.....
Dank je vraag het speciaal nog aan jou omdat jij altijd eerljk zegt wat je denkt Ook al word dat je niet altijd in dank afgenomen
Niks te danken hoor Ja ach ik blijf altijd eerlijk wat ze er ook van vinden......anders heb je er zo weinig aan dat beoordelen he hahhaha Gefeliciteerd!
Dank je ga het denk pas echt geloven als.mijn testen donkerder gaan worden aangezien ik nog voor nod zit
Nou ja de streep komt alleen als je zwanger bent...... Ook al zit je voor nod je ei was gewoon eerder, anders teste je nu niet al positief...dus eigenlijk ben je nu gewoon 4 weken zwanger. Dus heb je je nod toch al Maar dat ze donkerder worden is idd wel belangrijk komt vast goed!
Haha je kent me toch schat Maybe dan had ik jou misschien niet goed begrepen. Je schreef namelijk gemiddeld tussen 24-48 uur, dus ik dacht dat je door het woordje 'tussen', bedoelde dat een follikel niet vóór de 24 uur springt.
Ja dat snap ik meid! Hier vandaag niet getest. Morgen weer met kruidvat 2v5. Die moet dan echt duidelijker zijn dan gisteren anders is het niet goed.