Lov, hoezo nu niet meer? Ik voel het de ene maand beter, dan de andere keer. Het gekke is, is dat toen ik niet zwanger wilde worden ze veel beter voelde en nu let ik er op en is het minder..... Gek, hè?
Nogmaals getest en omo wit (hoewel ik een inimini puntje zag op de plek waar een streepje hoort te staan, maar zeker niets overtuigends) Nu wachten op mijn ongesteldheid volgende week en eind april en dan gaan we ervoor
Misschien een beetje een domme vraag maar gister morgen ovu test gedaan, om 11 uur, was zo goed als dezelfde kleur van de test streep, gisteravond sex gehad, om 11 uur gister avond weer getest en toen was het test streepje veel minder aanwezig??
Je moet niet meer na 20 uur zo'n ovu test doen....dat voorop gesteld Heb je vandaag ook nog een ovu gedaan? Het kan dat je lh piek gewoon voorbij is....dat is helemaal normaal .
Nu je het zegt, dat stond inderdaad wel op de gebruiksaanwijzing, alleen snap ik de logica daar niet van. Ik wacht nu tot ik moet plassen, want met ochtend urine is toch ook niet goed?
Nee volgens mij is je lh hormoon het hoogte tussen 20 en 10 uur s' morgens dus dan kun je een valse uitslag krijgen snap je Ochtendurine is daarom ook niet goed want dan heb je het meest geconcentreerde urine en dan krijg je veeeeel te vroeg een positieve uitslag terwijl je piek er nog helemaal niet is.
Handig linkje! Elke dag zelfde tijdstip gaat bij mij echt niet lukken.. Ivm onregelmatig werken.. Ik denk dat ik het dan het betse smiddags kan doen, om half 4 na mn vroege dienst en als ik een late dienst heb om 2 uur.. Dat ligt dan het dichtst bij elkaar..
Ja je moet proberen hetzelfde aan te houden en anders kun je het wel zo doen Als je streep duidelijker begint te worden gewoon veel sex hebben
Gefeliciteerd Ik heb die testte ook gebruikt en testte toen op NOD heel licht positief iets donkerder als die van jou en pas 3 dagen na NOD had ik een knaller en zie banner het is allemaal goed gekomen
Net weer een testje gedaan, licht maar zichtbaar. Gisteren was dus de piek, hopen dat de sex van gisteravond nog op tijd was.
Ik denk echt dat je piek nog moet komen eigenlijk? Hij is nu positiever dan gister en gister dacht jij ook al een knaller te hebben toch? Sex hebben is nu natuurlijk altijd goed
Love nee hij is niet positiever dan gisteren. en seks hebben in ons geval is niet altijd goed. vandaar de ovu testen.
Oh ja klopt sorry was ik weer vergeten..... Hahaha ik zo het schijnbaar anders dan jij thuis Maar als het beter is om niet iedere dag sex te hebben zou ik idd voor morgen gaan.
nee hoor dacht geen knaller te hebben dacht gewoon dat hij nu duidelijker positief was dan dag 14. nooit gesproken over knaller
Geeft niet meis. naar welke streep kijk jij dan? als je naar de rechter kijkt ziet hij er idd positiever uit maar daar moet je niet naar kijken.