Ja want kun je dan nu wel al positief testen? Na een eisprong kun je pas na 14 dagen testen toch? Nu zou het eventuele kunnen 11 dagen erna maar dan moet je echt precies met je ei sex hebben gehad...
Ja daarom, het is vast niets. Misschien reageert ie op m'n eisprong? Wil pas maandag weer testen, ben benieuwd of ik me kan inhouden.
Ik vind de streep te duidelijk voor een eventuele reactie op een eisprong. Stel dat je precies toen je ei hebt gehad, of zelfs de dag erna, zit je nu op 10/11 dpo en dan kán je positief testen. Ben benieuwd!
Nou ik had een nog duidelijkere streep met mijn eisprong Kylie Dus het zou kunnen..... Maar test de komende dagen of je test duidelijker wordt.
me zusje heeft getest gister en zag dit .ze vroeg me dit te plaatsen hier want ze heb geen profiel.zien jullie ook licht streepje? dank jullie dames
Vanmorgen getest, met veel fantasie is er een grijs schaduwlijntje te zien. Negatief dus.... Zal woensdag voor de zekerheid er nog wel 1 doen en dan heb ik hopelijk zekerheid. Kans is natuurlijk ook wel echt klein