nou net snel even een ovu gedaan. Gisteren ook veel last links in mn lies en rare buikpijn... dat ik nu weg. we hebben gisteren en eergisteren geklust. zou vanavond eventueel ook nog moeten of is mn ei geweest? want vanavond denk ik niet dat het gaat lukken om te klussen.... wat denken jullie??
Ik denk dat je eisprong is geweest! En je hebt er goed werk van gemaakt, dus je zit wel goed denk ik! Nu wachten..
Had vanmiddag zooveel pijn in me buik pff.. Niet normaal maar dat is nu zo goed als weg.. Hoop dat me eitje gesprongen is
Tja dat is afwachten! Maar als je al krampen krijgt enzo, dan zit je er toch al dicht bij zou je zeggen en moet die test het laten zien? Misschien drink ik teveel.. Want daar houdt ik niet echt rekening mee
Ja weet niet.. Ik had wel al meer dagen pijn alleen vandaaf echt heel erg en nu weer beetje.. Anders morgen met tweede urine van de dag zonder drinken .. Xx
En ook hier nog een keer mijn testje, Het is nog donker buiten, dus krijg hem niet goed op de foto. Hij is wel echt roze.
Mijn testjes... Dipsticks gisterav 22 uur (10dpo) En de kv vannacht om 3 uur (dacht dat t ochtend was) op 11 dpo Vind t erg spannend heb eigenlijk nauwelijks kwaaltjes en dat maakt me erg onzeker..