Was er al bang voor, hoopte dat ervaren tuurders wel iets konden ontdekken.. Laat ik maar hopen dat ik te vroeg ben met testen!
Hmm. Ik denk ook licht wat te zien. Ook 4 dagen voor nod. Zijn we even ver. Spannend! Ga je ook cb met wekenindicator doen?
ja morgen denk ik! Ik had een tijd terug al een hele rare posi test en daarna gelijk nega. Maar nu heb ik het gevoel dat deze wel raak is
Hij is opzich duidelijk genoeg hoor! Maar ik kwam deze week 2 of meer tegen die hem net zo hadden en toch ongi werden. Ik zou inderdaad cb digital met indicator doen! Heb je zekerheid! Maar ik gok dat t wel raak is hoor!
Ik had hier eer gister een vroege zw test geplaatst die k uit elkaar gesloopt had Vandaag dus 4 dagen voor nod en nou had ik gisteravond de bovenste test Vanmorgen half 7 de middelste en om half 11 de onderste. Wat denken jullie? Lijkt mij dat ie lichter word toch???
Ik denk dat het wel goed is hoor Sammy! Even wachten tot maandag met testen, dan zie je duidelijk verschil!
Sammy, volgens mij loopt ie juist op! En hcg schommelt ook nogal, de eerste tijd. Volgens mij 'moet' je pas echt verschil zien als er een paar dagen tussen zitten en zelfs dan (zei mijn VK) is het nog maar de vraag of het mis is. Volgens mij zijn je testjes goed, probeer ervan te genieten!
Sammy ik zou een cb met indicator doen! En niet 3x binnen 12 uur testen Mommy ik lijk wat te zien. Heb je een scherpere foto?
Sammy ik herken je onzekerheid! Probeer vertrouwen te hebben,... doe je maandag de cb met indicator??