Hihi ja inderdaad,. en ik vind het ook goed als je er een foto van kan maken en wij zien hem ook!! Ik duim voor je!!
Op mojn telefoon zie ik niks Lov. zal thuis straks ff op de latop kijken want als ik de reacties lees dan staat er wel degelijk wat! Kruidvat droogt idd langzaam op ... soms uren erna maar wel steeds duidelijker en als er niks staat staat er na een paar uur nog steeds niks. Ik duim voor je!
Lov23, ik zie wel wat op de gewone. Zonder te turen hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Ga je ook een cb digitaal doen?
Haha, dat ken ik hoor! Ik was ook zo bang toen ik moest wachten. Ik was zo bang dat ik een valspositieve testpoint had! En nu weer in de zenuwen of hij wel blijft plakken... Zeker omdat schoonzusje elk moment kan bevallen van hun ongelukje. Was niet gepland en eerst ook zeker niet gewenst... En hier zo gewenst! Anders zijn we ongeveer even ver! Dus test nou!!! En dan ook blijven plakken bij beide!
Ik snap je....beetje angst zal ik ook hebben maar voor nu is het goed. Maar eerst eens morgen afwachten maar