Willen jullie eens mee kijken? Ik heb nooit eerder ovu testen gedaan. Nu vond ik hem vanmiddag al duidelijker. Nog niet positief. Wat denken jullie? Nog een paar dagen of langer?
komt eraan meid, doortestten als je bijna even donker zijn effe extra testje er tegenaan gooien savonds
Zet al je testten eens onder elkaar en maak eens een foto. Kan aan de foto liggen waardoor ik de streep grijs vind en niet rozig. Is niet om negatief te doen hoop dat je CB je duidelijkheid kan geven, maar zou ermee wachtten nog een dagje omdat je HCG verdubbelt om de dag en hij gister nog NIET zwanger aangaf.
heb je vorige topic nog doorgelezen Je vraagt om een mening van andere meiden, en lijkt wel of je NIET wilt horen dat een ander het grijs vind Zag het in je vorige topic ook dat je jezelf ging verdedigen erdoor Als hij echt ROZE was zoals jij zegt dan is hij goed positief Dan zou je CB aan moeten geven ZWANGER Zo duidelijk zou/is je test Je vraagt hier of andere wilt kijken naar je test, Mijn mening is net als bij je vorige testten dat ik de streep grijs vind en niet roze! En omdat je CB gister aangaf NIET zwanger blijf ik nog steeds bij me antwoord van gister. Sorry maar dat is mijn mening en ik gun alle meiden een mooie positieve test en jou ook