Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 20

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mommy: ik denk wel dat hij roze is.. Maar durf je nog niet te feliciteren.. Puur om het feit dat je streep niet e ht donkerder word en je nu al 6 dagen aan het testen bent... Ik duim voor je

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mommy, ik vind hem ook roze. En ook duidelijker dan gister. Ik heb goede hoop!

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    @mommy vanaf 26 mei heb je al zulke testten (dus al een week lang) wat ik vreemd vind waarom de CB dan niet aangeeft zwanger!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga ook niet meer reageren op jou mommy....zoals je in je vorige topic deed kom op zeg.....alsof wij je zitten te pesten? Wilde je alleen maar helpen ....ben er nu ook klaar mee.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Mommy, ik zie roze!:D hoef niet eens te turen.:) Succes met de CB test straks!:D

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    3 dagen voor nod.. moeilijk om op de foto te krijgen. Willen jullie even mee kijken?

Bijgevoegde bestanden:

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moeilijk...is een action he?

Meen wel iets te zien..... Maar vertrouw deze testen niet zo. Ik zou zeker een kriidvat doen. Deze zijn ook minder gevoelig van de action dus dan zal je zeker iets op de kruidvat zien.

Spannend:D

8. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Ik zie wel iets, maar heel vaag. Misschien morgen een kv test doen? Als een actiontest al licht positief is, moet de kv test zeker positief zijn!

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Anoniempje, ik zie wel iets. Maar ik ken de action testen niet zo.

Lov, hoe lang was jij nu bezig? Ik vind het zo leuk voor je, je kijkt altijd met iedereen mee en nu mag je ze zelf laten zien. :)

Ik test gewoon door tot ie even donker is, maar vroeg me af hoe lang het nu nog zou gaan duren...

10. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ja is indd action. Weet niet of ik die kan vertrouwen.. T was ook niet met ochtend, maar met t 2e plasje :D

Heb geen kv omdat ik daar vals pos mee getest heb in feb .. maar heb wel sensitest liggen.. zouden jullie wachten tot morgen?

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zie wel iets, maar vind hem nog te onduidelijk ervoor
    action is ook minder gevoelig voor zekerheid een kv test doen

12. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ook hier slechte ervaring met Actiontesten. Even een kv doen? Ik ga voor je duimen!

13. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Ik zelf testte in het begin vd zwangerschap 's middags donkerder dan 's ochtends, maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is? Sensitest ken ik niet!

14. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ml gaat zo op pad voor kv test. handig zo'n dagje vrij :p Toch maar even die doen dan. Maar wnr? Zou tot 11:00 wachten genoeg zijn? heb maar 2 slokjes gedronken vanmorgen tot nu toe

15. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Als je nog niet veel hebt gedronken dan lijkt het me dat je urine nog geconcentreerd is. Maar ik ben geen expert! Succes met testen!

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ja hoor dat kan prima

als die negatief is morgenochtend met ochtendurine

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@liefsmama....vanaf vorig jaar oktober....;)
    @anoniempje ik zou wel wachten tot morgen. Of heel lang je plas ophouden en niet drinken.

Edit je gaat testen:D nou succes!

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lov ik kwam meteen even spieken hier maar je hebt gisteren al knal positief getest met de cb digital :D Gefeliciteerd!!

En wow sinds oktober idd al ja? Hopelijk blijft nu alles goed gaan, ik duim voor je!

Mommy ik zie wat! Ben benieuwd naar je cm maar als deze gisteren nog negatief was ben ik er bang voor ... Over een paar dagen nog eens proberen?

Kruidvat is zeker gevoeliger,... daar vele posi testen op maar helaas is de cb na een week (4+6) bij mij enkel negatief gebleven dus vmk :(

Nog meer testers??

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thanks Sanne...... Ja en dan te bedenken dat ik bij de meiden direct zwanger was....dus het duurde nu allemaal erg lang voor mij...
    Maar heb niks te klagen hoor!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames maken jullie zo een nieuw deel aan?
    Dit topic bereikt zijn max. aan berichten :)

Deel Deze Pagina