Jaa ik vind het ook vreemd.. ik weet bijna zeker dat ik me eisprong gevoeld heb aan me lichaam te merken.. Maar goed nog ff doortesten en doorklussen (is geen straf hihi)
Dank je, maar ik durf het nog niet te geloven! De streep kwam wel binnen 5 a 10 minuten. Ik ben bang dat het zo'n indroogstreep is ofzo. Ik heb vanmorgen met ochtenurine weer een testgedaan en kwam precies hetzelfde. Zooo slopend dat wachten. Bedankt dat je heb gekeken.
Dit zijn twee testen van vanmorgen. De ene test vertrouwde ik niet helemaal omdat er tussen de strepen een indroog lijntje staat. Toch lijkt er op de andere test een een licht streepje te staan? Ik verwacht maandag mijn nod en ben bang dat deze vandaag al doorzet. Mijn afscheiding is veranderd en is helaas niet meer wit..
Ziet er wel positief uit hoor, inderdaad raar van het streepje ertussen maar ziet er verder wel hoopvol uit !!
Snap het, kijk maar in mijn album, ik begon met precies dezelfde tuurstreepjes... Je HCG verdubbelt om de dag, dus als je morgen of overmorgen weer een test doet zal het streepje duidelijker worden..
Jij bent gewoon zwanger hoor xx over 2 dagen zal die nog donkerder zijn en dan zal je wel overtuigd zijn.. ik heb 1 keer een indroogstreep met die testen gehad maar die streep was niet zo duidelijk als de jouwe!
De test ziet er wel licht positief uit.. Misschien een beetje water druppelen? zodat het indrooglijntje ertussenuit gaat? Anders over 2 dagen weer proberen
Nee, ik tempratuur niet dat heb ik toen geprobeerd bij me eerste maar pff niks voor mij.. Maar heb me ei gisteren wel duidelijk gevoeld..