Deze is wel erg duidelijk, denk ik zo, mijn test van vanmorgen. (vandaag is mijn NOD) Ik wist het eigenlijk al vanwege alle symptomen, maar daarom niet minder leuk!
Goedemorgen meiden, Ik heb vandaag weer getest met kruidvat 2v5 en de test is nu wel heel duidelijk!! Ik ben zooo blij, maar ook in shock! Nooit gedacht dat ik met een lange onregelmatige cyclus (vandaag cd 79 en dpo13) toch nog positief zou testen.
hoi dames, ik had gisteren ook al een vaag testje geplaats die met de foto haast niet te spotten was. Kon me niet inhouden dus vanmorgen weer getest en deze was alweer ietsje donkerder zelfs mijn man kon het zien. Zal een kv2v5 nu duidelijk zijn dan de uiterst gevoelige test van zwanger en kids??
Gefeliciteerd alle zwangeren! Marleen de eerste test lijst beschadigd. Zo een had ik afgelopen week ook, met zelfs een wit streepje erop net als bij jou. De tweede lijk ik wel wat op te zien, spannend!
Die eerste test liet ietsje los dus heb ik het er afgetrokken haha vandaar! Zal een kv test morgen nog positiever zijn?