had mijn test ff gedruppeld met water omdat ie er zo goor uit ging zien.....2e streepje blijft staan...
Een ovulatietest kan inderdaad een positief resultaat geven rond de menstruatiedatum. Dat komt hierdoor: het hormoon LH is een zusje van hCG. Er zijn bepaalde kenmerken die overeenkomen. Zie het voor je alsof LH een groen balletje is en hCG een rood balletje. Een ovulatietest is gewoon op zoek naar een balletje, groen of rood, maakt niet uit. Balletje = Positief. Een zwangerschapstest is strenger, die zoekt ook naar een balletje, maar controleert daarnaast ook nog de kleur. Pas als deze een rood balletje tegen komt, geeft de test positief resultaat. Rood balletje = Positief. Vandaar dat een zwangerschapstest ook niet reageert op LH. Dan zou een zwangerschapstest in het geheel niet betrouwbaar zijn, omdat dit hormoon LH vrijwel altijd aanwezig is in de urine.
hahaha koekenpan, wanneer was je eisprong dan? normaal is zon kruitvat test 2 weken na de eisprong wel heel duidelijk.
@koekenpan:...o wat stom van mij, ik had natuurlijk je foto al gezien een paar pagina's terug whahahaahah
maandag 4 maart....zou gister of vandaag ongesteld moeten worden. Zou goed kunnen dat ik dat alsnog word hoor...maar ik heb nog niet eerder zo'n test gehad. Wacht het maar gewoon af, heb nog 2 testen in de kast liggen, dus doe er morgen wel 1 als ik niet ongesteld ben geworden.
ik kan trouwens de berichten van desstiiny helemaal niet lezen? zie alleen je naam staan...hoe kan dat?
Ik zie ook wel een streepje koekepan! Ben benieuwd of ie morgen duidelijker is. Lov, hoop het zo voor je! Zou ook een digi doen, weet je t iig zeker..