Marleen ik doel op het witte streepje wat iets is beschadigd. Als ik heel goed naar de eerste test kijk lijk ik naar dat witte beschadigde streepje in de verte iets te zien. De tweede test is duidelijker naar mijn idee. Zijn deze van Wondfo? Weet niet of kv 2 voor 5 gevoeliger is maar je zou het altijd kunnen proberen. En anders een zwanger/niet zwanger van cb?
Bedankt voor de felicitaties meiden!! Alle andere zwangere dames jullie ook van harte gefeliciteerd. Voor de dames die nog moeten testen *duim* *duim* voor een positieve test.
Probeer inderdaad morgen nog een kv test 2v5. Als je zwanger bent dan worden de strepen steeds duidelijker. Mijn test was eergister en gister met testpoint minder duidelijk dan vandaag met kv test. Ik duim voor je meid!! Spannend!
ik zie het 2e streepje nu ok tevoorschijn komen! geen idee of de kv gevoeliger is of niet.. maar eh, gefeliciteerd!
Nou morgen dan nog maar een testje wagen. . Spannend. Alle zwangeren gefeliciteerd en testers heel veel succes!!
Hallo, Vraagje, zien jullie iets?? Bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas 1 gad voor NOD, licht positief met kruidvat.. Weet het even niet meer.. Alvast bedankt..
Jaaa..zo begon mijn test ook van z&k...enneh diezelfde dag al een kv test gedaan en die was veel duidelijker!
Ik denk wel een 2e streep te zien! (Op beide foto's) Ik hoop dat de komende dagen de streep beter zichtbaar gaat worden!
wat vinden jullie van mijn rijtje? vandaag 12 dpo. testen zijn van: woensdag, vrijdagavond, vrijdagnacht, zaterdagochtend, zaterdagavond en vanochtend. beide KV van gisterochtend en vanochtend (hoezo testfreak). ben onzeker, want heb geen symptomen.
Ik vindt ze er prima uitzien hoor Niet fijn als je die bevestiging niet krijgt he.....bij mij begon het ook altijd pas rond de 6 weken, straks zou je willen dat je niks voelt hahahah