er lijkt wel iets van een streepje te staan maar volgens mij omdat het teststreepje wit is.. en dan is hij negatief
@Lotte lees nu pas je latere berichtje.. jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Op je 2e test zie ik idd ook een licht 2e streepje maar klinkt als een hele vroege miskraam zo.. @Weegbree mooi rijtje meis
Dag Dames, hierbij mijn ochtendlijke testen 12 DPO... Heb ML om 5u30 wakker gemaakt . Ik kan het nog niet geloven... heb ook geen symptomen (buiten het feit dat ik normaal al 9-10 DPO begin te vloeien en dat nu beperkt was tot bruinverlies). Pline
Dames, bedankt voor het meekijken. Ik denk idd ook dat het of fout is gegaan of de testen zijn niet goed. Ga er eigenlijk niet echt vanuit dat ik zwanger ben.. @pline.. ik zie een tweede streepje..
Hoi dames, Ff een vraagje: waar kun je die hcg-testen kopen/bestellen? Ik heb al op google gekeken maar kwam niet echt verder. Ik vin het namelijk een beetje prijzig om steeds zw.testen te gebruiken iedere maand! Deze testen lijken me wat goedkoper
Mooi rijtje zeg! Op die eerste lijk ik niets te zien, maar in het echt wel neem ik aan?? Gefeliciteerd!
gisteren testje geplaats veel wissenlende reacties gehad. Vanmorgen toch maar een kv2v5 testje gedaan en deze is naar mijn idee toch wel positief. Vind het nog erg onwerkelijk. Geen symptomen alleen af en toe gevoelige (.)(.) haha
@lov23 ja die zijn van zwanger en kids. In het echt zie je er wel wat op hoor tis zo moeilijk op de foto te krijgen. Vrijdag is mijn NOD, dus heb vroeg getest.