Hier ook later een ei gehad maar hey....er is een ei nodig en sperma en dan kan het lukken toch Ik mag eindelijk bijna gaan testen
@Lov23 de duimen blijven hier doordraaien voor jou @MamsieM supermooi zo'n knaller, daar word je echt blij van!
Ben ik weer.. zal niks wezen maar graag jullie mening Test van sensitest midstream Ook had ik een test van babi zelfde streep vanmorgen eind vd ochtend. . Heeft t zin om nu opnieuw te testen Foto in negatief en gewoon Sorry voor mijn tuurtest en onzekerheid
Misschien zie ik iets op je negatieve maar durf dat niet zeker te zeggen Overmorgen maar weer testen.
Moet overmorgen toch naar huisarts.. dus dan wacht ik gewoon.. ongi zet niet door en andere test gaf ook zo'n streepje. . Op de foto zie je m lastig maar zo thuis beter.. thanks voor reactie
Ik snap het even niet meer Op cyclusdag 13 had ik positief ovulatietest (foto1) daarna volgende dag heb ik mijn eisprong gehad op dag 14 (ik had 4 uurtjes lang heftige krampen) Na dag 14 werden mijn ovulatie testen weer helemaal negatief. (Dus dag15/16/17 negatief) En vandaag dag 18 weer knallend positief (foto2) net als die van dag 14 zelfs 1 tintje donkerder, krijg ik nu dan mijn 2'e eisprong in één cyclus?
Ja dat is gek....maar zou anders ook geen verklaring hebben.....een zwschap kan het nu ook niet zijn dus vandaar dat ik dit dacht. Over 2 weken weet je het