Hoi meiden, Willen jullie even meekijken en jullie mening geven? Ik lees namelijk zoveel verschillende verhalen over de kruidvat 2 voor 5 testen en vertrouw het eigenlijk niet zo. Ik zit nu ongeveer 10 dpo laatste menstruatie was 26 februari en cyclus is tussen 32 en 35 dagen. De rechter test heb ik vanavond om 18 uur gedaan en na precies 5 minuten kwam er een lijntje, wat later iets donkerder is geworden. De linker test is van vanavond 20 uur en daar kwam binnen 5 minuten een veel lichter als rechter test wit lijntje wat later toch nog roze werd. Nu weet ik dat je na 5 minuten niet meer mag geloven wat er staat? Dus wat denken jullie? Ik doe sowieso morgenochtend nog een test met ochtendurine. Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
jaaa daarom vind ik het ook heel vreemd.. Maar goed we zien het wel.. Hopelijk mooie strepen over 2 weken..
Die linkse is niet helemaal goed doorgelopen? Maar die andere ziet er volgens mij prima uit. En als de streep binnen de tijd komt lijkt het mij gewoon een positieve test. Voorzichtig gefeliciteerd! Misschien morgen een cb met indicator proberen?
ik denk wel een streepje te zien, maar vind de foto een beetje onduidelijk heb je ook een gewone foto niet in het negatief
ik denk dat je zwanger bent. de lijnen zijn erg duidelijk.gefeliciteerd gewoon nu een cb met indicator doen.