Thanks ladies! Heel lief! Net nog een Clearblue er tegenaan gegooid en die gaf ook zwanger 2-3 weken aan
Even een vraag: Op zaterdag voor het eerst getest ovulatietest. (predictor) Ik kreeg 2 duidelijke streepjes. Zondag was het hetzelfde. Op maandag en vandaag getest. Ik krijg nog steeds 2 streepjes, maar ze zijn veel minder duidelijk zichtbaar.Betekent de zichtbaarheid van de streepjes ook dat ik zaterdag/zondag mijn eisprong heb gehad, en dat nu de streepjes minder goed zichtbaar zijn mijn eisprong al geweest is? Of zegt de itensiteit waarmee je de streepjes afleest niets?
? En je man is gesteriliseerd? Nog maar pas? Wel een heeel licht streepje voor 5 dagen overtijd vind ik! Jemig..
Zwangeren gefeliciteerd!! Hier vandaag opnieuw een test gedaan, en deze bleef helaas wit.. Dus zaterdag was een vals testje..
Hoi dames, Oke gisteren een vage 1ste positieve test, hierbij de 2e! Doordat ik mijn cyclus niet weet, weet ik niet wanneer ik de clear blue kan doen.. 27/28 febr was mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid... Dus ik zit nu op dag 32/33 van mijn cyclus.. Morgenochtend een clear blue??