Ik denk ook 3 april. Ik had dat ook met die van de apotheek. Afgelopen dinsdag dacht ik dat ie positief was. Eind van de middag al niet meer. Verder gegaan met tempen. En omdat mijn temp laag bleef ben ik gisterenochtend maar weer gaan testen en gisteren eind van de middag ineens knalpositief! Zo zie je eigenlijk maar weer hoe het komt dat we niets van onze cyclus snappen, denken dat we overtijd zijn enz enz... Gelukkig temp ik er nog bij.
Oh wat jammer Yara. Het kan nog zo te zien aan je banner. En anders Veel succes en klusplezier bij de volgende ronde.
z& K testen lijken nog allemaal wit wit wit.. pff is er nog hoop op 11/12 dpo, het zijn testen die 6 dagen voor nod gebruikt kunnen worden
@ Yara, jammer zeg! @ mamajj, als de Z&K test wit was denk ik dat het niet raak is deze ronde. Die testen geven al vroeg een heel duidelijk resultaat. Jammer!
Ziet iemand hem..? 11 DPO, ik ben vd week al 2 keer smiddags in slaap gevallen.. en dat kwam me berekte bekend voor.. Test is in het echt toch iets duidelijker, en ik ben geen streepjespieser.. De afgelopen ronden was hij omo wit..
Dank je voor je reactie! Foto is na een minuutje of 7 a 8 gemaakt, klein logeetje in huis dus die kwam er even tussendoor.. Sowieso wil ik nog tot woensdag wachten.. Hij is wel erg licht natuurlijk, maar 11 DPO is ook best vroeg, terwijl ik niet van vroeg testen hou.. Gisteravond kreeg ik zulke hints dat ik het vanmorgen niet kon laten om te testen..
ja zag m wel binnen 5 min, maar heel vaag, toen ff met t logeetje bezig en daarna de foto gemaakt.. Hij is nu overigens al donkerder, dus hij droogt al op denk ik.. thanks ladies!
Ja dan is het helemaal prima. Was bij mij ook dat als die opdroogde je het beter zag. En dan de slopende spannende weken tot de echo
Een uurtje later ziet hij er zo uit.. Idd zullen hele spannende weken zijn.. Maar met een week of 7 mocht ik al komen is me na de miskraam beloofd.. Maargoed al het wachten duurt te lang haha, en is zenuwslopend.. Eerst mn NOD maar eens afwachten.. Wanneer heb jij je echo?
Nou die is duidelijke genoeg wel fijn dat je met 7 weken al mag komen zeker na een miskraam dat je toch sneller langs mag komen. Wachten duurt veel te lang. Ik testte 4 dagen voor m'n nod ook al posi ik mag de 24e voor de 1e echo. Dan ouders en schoonouders vertellen. M'n schoonouders roken en die week is m'n schoonvader jarig en dan wordt daar binnen volop gerookt dus erg verstandig om het te vertellen. Ga echt niet in de rook zitten
Super! Ook al snel dus! groot gelijk hoor van dat roken! mocht het goed gaan maken wij het met m'n verjaardag bekend, aan ouders/schoonouders/zussen 9 mei, dan heb ik als het goed is toch de1e echo al gehad. pff ik ben even helemaal de weg kwijt hahaha..