Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 20

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden!

heb vanmorgen getest om te kijken of de pregnyl eruit zou zijn, ik zit nu 10 dagen na de pregnyl 5000. had ook verwacht een omowitte test te zien, zodat ik dan van de week kan testen zonder de twijfel of het pregnyl zou zijn.
    Nu had ik eigenlijk nog best wel een zichtbaar lijntje erop staan. Zou dat nou nog pregnyl kunnen zijn??
    Ik heb een foto erbij gedaan, maar hij is niet zo duidelijk als in het echt hoor. Het streepje is best goed zichtbaar, mijn man zag hem zelfs,haha. ;)
    Uploaded with ImageShack.us

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Mijn rijtje.. nu klaar met testen :D

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wies spannend meis, ik zie ook wat, ik duim echt heel hard voor je ik gun het je echt enorm!
    Mbt pregnyl, ik heb de eerste test op 8 na pregnyl gedaan.
    Op 14 na pregnyl had ik een heel duidelijk streepje.
    Tussen die dag 8 en 14 hield ik vage lijntjes, ik heb geen omo witte test meer gehad.
    Op 10 na pregnyl kan nog beide kanten op, maar ik zou zeggen morgen weer een testje?
    Als je dan weer een streepje hebt heb je een goede kans dat het niet meer van de pregnyl is ;)
    Mijn duimen draaien!

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    balen dat de test niet helemaal goed overkomt op de foto. Heb nog een foto, mss dat die iets duidelijker is voor jullie. Maar goed, al met al staat er wel een streepje, maar is het nog pregnyl, of iets anders....

Uploaded with ImageShack.us

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jane, ja, idd, kan alle kanten op, was hele tijd vergeten te testen, wilde het eigenlijk eergisteren al doen, dan had ik mss nu meer geweten ;)

bella noa, daar is geen twijfel mogelijk aan, hihi, gefeliciteerd!!!

6. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Een heel mooi rijtje hoor. :D

Ik hoop dat ik overmorgen ook zo een mooi rijtje kan maken.

7. BellaNoa

@ Nathalie, spannend meis, ik zie ook een streepje! Hoop dat ie de aankomende dagen donkerder gaat worden :D

@ Wies, ik zie wel wat je bedoeld, maar durf er nog niks over te zeggen omdat ik dat namelijk ook heb gehad, zo'n test en toen werd ik gewoon ongesteld... nog even afwachten en morgen misschien nog een testje wagen?

En bedankt voor je felicitatie! Het is nog niet echt geland dat ik weer zwanger ben, denk dat het pas na de eerste echo zal komen :D

@ Lonny, ben benieuwd naar jouw rijtje!

8. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ja ik zie hem.

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    jeetje ik zweef nog ergens tussen ongeloof en blijdschap.. Haha:D
    ik ga woensdag of donderdag pas weer testen.. Woensdag is mn nod..
    kan nu al niet wachten haha..

thanks dames, natuurlijk de rose gefeliciteerd! De twijfeltestjes, ik duim voor he!
    negatieve, hoop dat t snel raak is voor ja

10. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    oh ik kan niet wachten. Maar moet wel. Nog 2 dagen en het lijkt zo lang. Morgen maar weer een testje halen.

BellaNoa GEFELICITEERD!

Het rare is dat ik vrijdagochtend misselijk was en nu dus niet meer. Kan dat van de spanning komen? Want ik schrok wel toen ik een streep zag verschijnen. Had het niet verwacht maar wel een vermoede. Maar de volgende morgen was ik dus misselijk.
    En nu zit ik er eigenlijk op te wachten. Oh die onzekerheid. Af en toe word ik er knettergek van.

11. BellaNoa

@ Lonny, kan ook wel een beetje door de spanning komen hoor. We zijn nu natuurlijk nog heel erg pril zwanger en ik denk dat de meeste kwaaltjes pas vanaf 5 wkn zwangerschap ongeveer zullen komen. Ik was vanaf 8 dpo al misselijk en daardoor dus al vroeg een test gedaan want ik wist bijna zeker dat het zo was. En nu ben ik de ene dag ook misselijker als de andere dag.

Kom je ook met ons mee kletsen bij het '15-31 december mama's' topic? Staat onder de zwangerschap clubs.

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ja gezellig ik ga nu gelijk even kijken.

13. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    BellaNoa. Ik kan het topic niet vinden. Zou je een linkje kunnen plakken?

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Al gevonden haha.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend !

16. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    natalieeej ik zie hem...feli!

17. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    En ook vandaag nog steeds een piek! Vraag me af wanneer mn ei dan komt... Tot nu toe nog geen last van steken oid

Bijgevoegde bestanden:

18. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Vanmiddag lijkt hij lichter dan vanmorgen?

19. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Juist donkerder. De rechter streep is de controlestreep :D linker streep teststreep.

20. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Oja sorry keek verkeerd. Maar als hij donkerder wordt zou ik morgen ook testen nog en....niet vergeten te klussen hihi

Deel Deze Pagina