hey meiden! heb vanmorgen getest om te kijken of de pregnyl eruit zou zijn, ik zit nu 10 dagen na de pregnyl 5000. had ook verwacht een omowitte test te zien, zodat ik dan van de week kan testen zonder de twijfel of het pregnyl zou zijn. Nu had ik eigenlijk nog best wel een zichtbaar lijntje erop staan. Zou dat nou nog pregnyl kunnen zijn?? Ik heb een foto erbij gedaan, maar hij is niet zo duidelijk als in het echt hoor. Het streepje is best goed zichtbaar, mijn man zag hem zelfs,haha. Uploaded with ImageShack.us
Wies spannend meis, ik zie ook wat, ik duim echt heel hard voor je ik gun het je echt enorm! Mbt pregnyl, ik heb de eerste test op 8 na pregnyl gedaan. Op 14 na pregnyl had ik een heel duidelijk streepje. Tussen die dag 8 en 14 hield ik vage lijntjes, ik heb geen omo witte test meer gehad. Op 10 na pregnyl kan nog beide kanten op, maar ik zou zeggen morgen weer een testje? Als je dan weer een streepje hebt heb je een goede kans dat het niet meer van de pregnyl is Mijn duimen draaien!
balen dat de test niet helemaal goed overkomt op de foto. Heb nog een foto, mss dat die iets duidelijker is voor jullie. Maar goed, al met al staat er wel een streepje, maar is het nog pregnyl, of iets anders.... Uploaded with ImageShack.us
jane, ja, idd, kan alle kanten op, was hele tijd vergeten te testen, wilde het eigenlijk eergisteren al doen, dan had ik mss nu meer geweten bella noa, daar is geen twijfel mogelijk aan, hihi, gefeliciteerd!!!
@ Nathalie, spannend meis, ik zie ook een streepje! Hoop dat ie de aankomende dagen donkerder gaat worden @ Wies, ik zie wel wat je bedoeld, maar durf er nog niks over te zeggen omdat ik dat namelijk ook heb gehad, zo'n test en toen werd ik gewoon ongesteld... nog even afwachten en morgen misschien nog een testje wagen? En bedankt voor je felicitatie! Het is nog niet echt geland dat ik weer zwanger ben, denk dat het pas na de eerste echo zal komen @ Lonny, ben benieuwd naar jouw rijtje!
jeetje ik zweef nog ergens tussen ongeloof en blijdschap.. Haha ik ga woensdag of donderdag pas weer testen.. Woensdag is mn nod.. kan nu al niet wachten haha.. thanks dames, natuurlijk de rose gefeliciteerd! De twijfeltestjes, ik duim voor he! negatieve, hoop dat t snel raak is voor ja
oh ik kan niet wachten. Maar moet wel. Nog 2 dagen en het lijkt zo lang. Morgen maar weer een testje halen. BellaNoa GEFELICITEERD! Het rare is dat ik vrijdagochtend misselijk was en nu dus niet meer. Kan dat van de spanning komen? Want ik schrok wel toen ik een streep zag verschijnen. Had het niet verwacht maar wel een vermoede. Maar de volgende morgen was ik dus misselijk. En nu zit ik er eigenlijk op te wachten. Oh die onzekerheid. Af en toe word ik er knettergek van.
@ Lonny, kan ook wel een beetje door de spanning komen hoor. We zijn nu natuurlijk nog heel erg pril zwanger en ik denk dat de meeste kwaaltjes pas vanaf 5 wkn zwangerschap ongeveer zullen komen. Ik was vanaf 8 dpo al misselijk en daardoor dus al vroeg een test gedaan want ik wist bijna zeker dat het zo was. En nu ben ik de ene dag ook misselijker als de andere dag. Kom je ook met ons mee kletsen bij het '15-31 december mama's' topic? Staat onder de zwangerschap clubs.
En ook vandaag nog steeds een piek! Vraag me af wanneer mn ei dan komt... Tot nu toe nog geen last van steken oid
Oja sorry keek verkeerd. Maar als hij donkerder wordt zou ik morgen ook testen nog en....niet vergeten te klussen hihi