Puggie hoe lang wacht jij met een foto maken van je testen? Want ik heb het idee nogal lang...zo'n dunne streep is meestal van het opdrogen... Negatief naar mijn mening. Ik zou een kruidvat test kopen, de 2 voor 5 euro. Digi zijn veels te duur
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik vind het zelf ook negatief maar wilde jullie meer het gevaar van de testen showen. @lov: fotos maak ik wel binnen 10 min. Ff afwachten en op naar nod juli. Blijf zeker nog meelezen hier
@roelieboelie. Gefeliciteerd. Het kan heel goed dat je hcg al te hoog is voor de kv test. Bij mij was twee dagen na m'n knaltest de test ineens lichter. Mega ongerust dus etos test gedaan die meer nodig heeft en die knalde en ook de digi gaf 3+ aan.
Ja je vorige was 41 dagen.... Als je geen ovu testen gebruikt of niet tempt weet je natuurlijk niet zeker wanneer je ei was. Ik zou nu even een aantal dagen afwachten en van je laatste cyclus uitgaan als nod....vooral na een mk
Gefeliciteerd hoor dames, ik heb mooie testen voorbij zien komen Esther, hoe gaat het bij jou? Ik hoop dat we ook snel een mooie test van jou gaan zien..
zelf geen positieve ervaring met zo'n pennestreep.. hoop ook voor je dat je binnenkort een mooie, positieve test mag hebben!
Puggie, balen Pricilla ik zie hem ook. Jane en Love, dank jullie wel!!! Ik mag as donderdag terug naar gyn. Ze hebben dossier besproken en krijgen nu te horen hoe ze ons willen gaan helpen. Maar natuurlijk hopen we dat op dit moment iets goed zit te broeien in me zodat het allemaal niet nodig is uiteindelijk. En zo wel, ach dat gaat het misschien eens een keer lukken. xxx
Esther ik hoop dat het niet nodig is meis! Wel fijn dat er anders iets gaat gebeuren. Priscilla anderen zijn al overtuigd maar kun je geen betere foto maken zonder schaduw?