Daar ben ik weer.. in mijn foto album staan 3 foto's van een testje.. Ik lijk in het echt wat te zien, mijn camera is niet heel goed dus ik krijg het er bijna niet op. Wie wil er eens meekijken? Ik denk dat mijn NOD komende donderdag/vrijdag is, maar weet het niet 100% zeker
Duiveltjes gister gekomen, aan de ene kant jammer want t was niet raak. Aan de andere kant fijn, mn eerste mentruatie na de prikpil(6mnd ontpilt). Dat betekend dat mn ovulatietest en berekening wel juist waren !!!! Op naar ronde 2 dan!
Mooibuikje op de foto zie ik helaas niks.. Lely, in eerste instantie ook niet maar als ik het scherm wat kantel lijk ik *iets* te zien maar durf er niks over te zeggen.. ik weet wel dat een heel licht streepje vaak in het echt beter te zien is dan op een foto, dus ik duim voor jullie beiden dat het toch iets is!
Hoe maak je jezelf gek...pffff.... Het is komende donderdag 2 weken geleden dat ik een pos ovulatie test had. Heb allerlei 'vage' klachten: steken in onderbuik, gevoelige borsten, moe, wat last van onderrug. Dit zijn overigens ook wel dingen die ik voor een menstruatie kán hebben, maar dat is niet altijd zo. Deze klachten had ik ook voor mijn vorige zwangerschap, maar is al weer paar jaar geleden waardoor ik het gewoon niet meer precies weet... en zo maak ik mezelf gek, haha! Heb net dus een aantal dagen te vroeg eigenlijk een zwangerschapstest gedaan en zie een heeel vaag streepje. Kan hem niet goed op de foto zetten want er zit een plastic 'hoesje' voor de uitslag en dat reflecteert. Wat houdt het nu in als je al een heel vaag streepje hebt? (snap dat ik gewoon over een paar dagen weer moet testen als ik niet ongi wordt, maar toch...) Ben ongeduldig...