Helaas dames, in tegenstelling tot vanmorgen is dit het resultaat van de CB zwangerschapstest. jammer... had een kleine hoop...
Dat is vreemd! Maar je bent niet de eerste die dit heeft.....beetje gek dit. Er zijn testen die lichter zijn en er 1-2 zwanger stond....
Dat zou kunnen inderdaad. Misschien zondag nog een keer proberen... spannend, ook al komt er dit uit...
1 deze dagen, zit nu op dag 29 van cyclus, heb een cyclus van 28 soms 30 dagen dus kan nog alle kanten op...
Als je de cb openmaakt zie je streepjes staan op de witte strookjes ... Zou je daar eens een foto van willen maken?
Panter he balen meis..... Me and, was je urine geconcentreerd met de cb test? Vind het streepje van de kv toch erg duidelijk.
Wat raar Me and, voor mij helaas herkenbaar, maar enkel bij mijn 2de zwangerschap. Dit is een vmk geworden met 5 weken. MAAR bij zl had ik een lichte streep en wel een positieve digitale met weken indicator. Ik zou idd het advies van Lov uitvoeren. Succes!
Volgens mij bedoelt Lov de blauwe streepjes, of je die op de foto wilt zetten. Wanneer ga je weer testen? Anders nog een kv 2 voor 5 doen om te zien of hij oploopt? Succes, spannend!