Je moet de strookjes eruit halen en omdraaien dan zie je blauwe streepjes Normaal mag je daar niet heen kijken maar je kan wel zien of ze duidelijk zijn en je misschien te vroeg was of je urine niet geconcentreerd was
Panter: oh wat balen zeg! Me: had ook niet verwacht dat de cb neg zou zijn... Mijn streepje van afgelopen maandag was onduidelijker (maar wel eerder in cyclus gedaan). Laten we hopen dat je gewoon nog iets te vroeg bent???? Senta: gefeliciteerd!!! Hier: vanmorgen samen nog een cb gedaan en toen ik nog aan het lezen was hoe lang het zou duren en zo stond er al 'zwanger' op het schermpje! Nieuwe zwangeren gefeliciteerd, de rest kop op, blijf positief en succes!!
Ik heb de Kruidvat vanmorgen idd met mijn ochtendurine gedaan, en net de CB met de 2e urine zeg maar...
Zie wa streepjes 2 op de bovenste 1 op de onderste wou dat ik je kon zeggen wat dat betekende pfff Hier ook testje gedaan wa vroeg maar gokte er gewoon op maar niks te zien heb wa last van afscheiding( waterig wit ) met vlagen misselijk en me boobs beginnen ook .
Ik heb nu ook al 1,5 wk last van veel afscheiding wat wit is. En beetje last van tepels maar dat heb ik ook als ik k gesteld moet worden. Ook af en toe in de ochtend dat ik net een steen op m'n maag heb... Maarja omdat je er nu zo mee bezig bent ga je van alles voelen
Pak net de test om weg te gooien pff wat moet ik hier nu weer van denken , is zo,n vroege van etos testpoint
Kijk dit is een rijtje met de testen ... Er staat op wat de test zegt bij welk streepje... Dus het gaat om de strip met 2 strepen erop
Lieve dames, Ik heb advies nodig, morgen ochtend wil ik een cb digi test doen, mijn vraag is moet je eerst je urine opvang en dan dippen of erover piesen?
Ja gek. Probeer het morgenochtend nog een keer heb nog een kruidvat test over. Wil zekerheid hebben...
die cb heeft het gewoon fout volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor.. Ook die duidelijke foto van lov hoe dat zit met die streepjes.. je hebt waarschijnlijk gewoon weinig hcg in je lichaam.. Overmorgen weer testen!