Hoi lieve dames;bedankt voor t meekijken.. Manlief wil morgenochtend de digitale omdat de urine dan sterker geconcentreerd is. Wijze man heb ik Dus met heel veel moeite wachten tot morgen
Oeh wat gemeen van hem!! En wij hier maar wachten op een mooie test..................hahahahaha, nee hoor, snap hem wel.
Heb wel nog een KV gedaan Kon het niet laten... Hij lijkt nu al donkerder dan vanochtend Wat jullie? Liefs ps; manlief zag het streepje heel lang niet... Na lang turen zag ie em pas toen de test wat opgedroogd was;na 15min, dus hij is niet overtuigd! Volgens hem moet ie binnen 1min knallen hihi Ik geloof t nu wel ......
Mannen.............heerlijk hoe die kunnen reageren.......en krijg dat ook maar eens goed uitgelegd. Nogmaals gefeliciteerd meid!!
I1985 wat raar.. als ik naar kv kijk zeg ik gefeliciteerd... Mijn testjes worden lichter naar mijn idee.. dus we gaan van een vmk uit.. het is ook zo raar gelopen allemaal. Nu ff rust, geen ovutesten, geen temp, we zien wel. Hopelijk kan ik snel weer een testje posten X Joyce
Nou meiden, dit is echt geen goede start van de dag hoor........ I1985, heb je een foto van de kv? Pharilla, voor jou dezelfde vraag eigenlijk, heb je ook een rijtje van je testen?
Onderste nog niet helemaal droog zoals andere twee, maar is eigenlijk het zelfde als middelste test. Dokter zegt wel dat t kan schommelen.. maar ik weet niet.. Loopt allemaal zo raar dus ga maar gewoon van t slechtste uit.. Krijg mijn urine niet meer zo geconcentreerd als dat van 8-7 maar hcg zou toch moeten stijgen lijkt me. We gaan t zien.
Naar temp stijgingen en bloedingen kijkend.. volgens dokter niet Ik test nog wel even door.. maar laat dan alles ff los.. is beter voor mezelf. Maak mezelf helemaal gek..
Op dit moment vind ik die van de 10e toch duidelijker als die van de 9e. Maar ja je zegt zelf dat die nog niet droog is.......wat een raar gedoe allemaal......Maar het is natuurlijk wel waar dat hcg schommelt in het begin. Ik duim gewoon hard verder.