Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 21

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door smiley3, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Bij deze m'n rijtje (gister en vanochtend..)
    Urine was vanochtend lichter dan gisteravond, ik geloof zelf absoluut dat ik zwanger ben, denk dat de CB em NET niet gepakt heeft..
    Maar manlief... Die gelooft t nu dus niet...:( En DAAR baal ik van!

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe

Dank je , ik zie t zelf allemaal zo negatief in.. maar t word ook niet makkelijk gemaakt.
    Als ik nu kijk lijkt 10 inderdaad heel iets donkerder dan 9 op te drogen..
    Kan helaas niet meer doen dan afwachten.. als ik vanmiddag geconcentreerde urine kan opvangen misschien test ik dan nog eens.. anders vrijdag ofzo weer.
    Bruinverlies wel helemaal weg...
    Bedankt voor t duimen!!

I1985 ik zie hem toch echt duidelijk.. misschien pakte cb het net niet inderdaad... ook afwachten :(

X Joyce

3. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    @Pharilla;
    Vind jouw testen niet lichter worden hoor, heb goede hoop voor je!
    Geen bloed geeft moed zeggen ze toch... ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pharilla het zou idd moeten stijgen maar toch zou ik het nog niet helemaal opgeven. Eisprong lijkt me niet want dan zou je test nu wit moeten zijn.

Il je bent niet de eerste waarbij de cb negatief zegt terwijl de kruidvat positief is, vreemd. Wil je wel eens je kruidvat laten zien?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Il maar je man ziet de streepjes toch ook?! Soms om gek van te worden die mannen he....die moeten echt de woorden zien.
    Ik vindt je testen prima! De cb heeft er zeker erg lang over gedaan of niet?

6. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    @Lov; zie foto's iets boven op de pagina ;)

7. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Heeeeeel lang... Alsof ie twijfelde...;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan heeft de test net niet genoeg hcg gehad;)...
    Jammer van de dure test ... Maar ik zeg dat je hartstikke zwanger bent meid! Streepjes zoals jij ze hebt komen niet voor niks!

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    I1985 wat balen zeg!! Ik zeg ook zwanger! En idd heeft de cb digital waarschijnlijk net te weinig gehad om positief uit te slaan. Ik zou doortesten met Kruidvat en als ze oplopen (en dat gaan ze zeker doen) eind van de week nog eens een cb digital doen.

Moest de test er lang over "nadenken"? Want dan is het helemaal zeker dat het een grensgeval is ;)

Pharilla zolang je geen bloedverlies hebt of krampen zou ik niet van een mk uitgaan meid. Maak straks nog eens een foto als de test is opgedroogd. Kv droogt langzaam op tegenwoordig dus als de anderen al een dag droogtijd hebben gehad dan is het logisch dat hij nog iets lichter is. Ik vind hem trouwens niet eens lichter hoor!! Hij lijkt misschien wel ietsje donkerder dan die van gisteren. Geef de hoop niet op meid!

Nog meer testers???

Morgen over een week ga ik testen, duimen jullie voor me??

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hihi dat is het hem juist.. kijk maar in mijn handtekening bij fertilityfriend, ik heb "gewoon" gemenstrueerd.. en ruime week erna bruinverlies.. nu is dat weg.. maar tis een raar gedoe.
    Maar jullie hebben wel gelijk.. hoop nog niet helemaal weggooien..
    Ik denk dat ik vanmiddag als het lukt geconcentreerde urine te produceren haha (rond 7 uur voor t laatst geplast , 6 uur laatst gedronken) nog een testje doe.. maar anders vrijdag weer.. moet dan hoe dan ook donkerder worden.

Testen van 9 en 10 juli zijn nagenoeg t zelfde maar dus wel lichter dan die van 8 juli.
    Als ik ook maar 1 testje krijg waar t toch weer gestegen is .. houd ik op met testen haha.. tis echt een ramp.

Bedankt voor het kijken weer meiden.

X Joyce

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mooie testen voorbij zien komen gefeliciteerd!
    Sanne natuurlijk gaan we voor je duimen!

12. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een negatieve test..
    Nog geen tekenen van ongi.

Misschien rare vraag maar zouden de testen anders kunnen reageren als je de avond ervoor nog hebt "geklust"?

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Dank je :D:):p

14. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Zwanger hoor! ;) Gefeliciteerd!

15. Kimmytje

Mss heeft die meer HCG nodig?

16. Kimmytje

Gefeliciteerd hoor!
    Mijn KV testjes werden ook niet echt donkerder, en savonds wel ietsje donkerder dan smorgens.

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Nee lijkt me niet, en nog nooit van gehoord

18. Kimmytje

Ik heb ook een hele tijd bruin/rozeverlies gehad (tot 7 weken zwangerschap), hoeft dus niks te betekenen. En dat die testen reageren op een eisprong lijkt me ook vreemd, toch zeker niet zo donker denk ik...

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    I1985 heb je nog een foto van de kv test van vanmorgen?? Beoordelen wij wel of je zwanger bent ipv de cb test ;)

Pharilla hier ook bruinverlies bij zwschap van zl. Alles was goed!

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    hehe jullie zijn allemaal zo lief! dank jullie wel!

Bruinverlies is nu gestopt en heb ik me eigenlijk ook geen zorgen om gemaakt..
    Manlief zegt ook niet meer testen.. ze zijn in ieder geval positief.. ziet t lijntje duidelijk..
    Maar ben zo angstig door laatste 2 miskramen. En ik voel helemaal niets.. had ook niet verwacht zwanger te zijn.

X Joyce

Deel Deze Pagina