CC jaaaah ik zie hem! Duidelijk zelfs Van harte meid! Ik hoop dat ik deze maand bij je aan mag schuiven, UD is half maart gok ik? Mar ik lijk heeeeel ver weg iets te zien. Morgenvroeg nog eens testen met kv! Oooow... ik heb testdrang, terwijl dat nergens op slaap op 5 dpo haha!! Heb zojuist 3 plustesten bestel van Cb, heb nog 1 doosje van 2 voor 5 liggen van Kruidvat en 2 cb digitale met indicator. Hmm... Wanneer zou ik de eerste test kunnen doen? Is de plustest gevoeliger dan de kruidvat?? Lov? Ow en Action test? Uit het assortiment in veel filialen. Wel jammer, was goedkoop testen haha!
@sanne2011 ja klopt 18de maar denk dat mijn ei wat later was dus denk dat de datum iets later wordt hoop dat jij ook volgt duim voor je meid
Ik zie ze zelf wel als ik héél hard tuur, maar op de foto is het wel lastiger te zien. Ach, morgen nog maar eens proberen dan. Heb nog vijf dipsticks van Sensitest liggen, dus kan nog ff door.
fruivliegje: ik zie zeker wel wat, duidelijker dan bij mij! Maar omdat het nog zo vroeg is, zou is voorzichtig zijn met conclusies trekken.
Fruitvliegje ik lijk wat te zien!! Morgen nog eens testen! Lov dank je ... Ik zal even googelen welke beter te doen is eerst. Dank je CC. Heerlijk gevoel denk ik voor je om weer zwanger te zijn! Voelde je het aankomen? Had je symptomen? Ik 'mistte' je ook al even hier...