Begin verliefd op jullie te worden.. maken me zo blij met de opbeurende berichtjes Ga proberen niet meer te testen als er geen aanleiding voor is! De pest is dat ik er nog 3 heb liggen.... vertel manlief wel dat ie ze moet verstoppen hihi Nou weet ik nog steeds niet hoe het zit.."menstruatie" zal wel innesteling zijn geweest ofzo..maar boeiuuuuuh! IK BEN ZWANGERRRRRRR! *kust iedereen* Zo en nu ga ik een tukkie doen Dank voor alles meiden! Chantallcindy gefeliciteerd! Mar14 ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd, lijk wel wat te zien.. maar is het roze? Fruitvliegje hetzelfde lijk wat te zien, maar roze? sorry! X Joyce
die foto had ik gemaakt binnen de 5 minuten, als ik nu een foto maak lijkt hij veel minder duidelijk moet gewoon geduld hebben en hopen hihi ga mijn best doen
bedankt voor het meekijken! ik denk dat ik weer even wat afstand neem.. wil te graag.. hoop dat jullie snel zwanger zijn (voor de gene die nog niet zwanger zijn) en wens iedereen die al zwanger is een super zwangerschap en een gezond kindje! Groetjes
Dank liefje! Ja ik ga voor die test-pauze, ik kan mezelf helemaal wild maken met die dingen! Nou jij nog snel volgen meis! X Joyce
Wat leuk alle zwangere dames, gefeliciteerd!! En dames die nog bezig zijn, succes, hou de moed erin. We moeten geduld hebben
Dank dank! Manlief kwam net thuis en is helemaal overtuigd.. en heeft me meteen een testverbod opgelegd hihi .. t dringt eindelijk een beetje door. X Joyce
Pharilla, geweldig meis, helemaal duidelijk die test!!!! Nogmaals gefeliciteerd!! CC, ik zie het kruis ook. Eeeehhhh chips, namen kwijt, maar voor de meiden met een twijfeltest duim ik hard voor een knaller!!
super, Pharilla en fruitvliegje ik zie soortvan een wazige vlek op je test die op een streepje lijkt, maar als het minder zichtbaar is opgedroogd lijkt het me nog niet echt iets..... ik hoop voor je dat hij binnenkort mooi en duidelijk positief is