Ja dat is ook zo. En soms lees je dat vrouwen zo hoppa in 1x zwanger zijn... echt apart. Hoop dat ik snel ongi word, gaan we op naar de volgende ronde
Me and wat vreemd zeg!! En balen natuurlijk Hopelijk snel meer duidelijkheid. Maar eisprong op dag 30 zou kunnen. Ligt eraan hoe lang je cyclus is. Je zou dan binnen 2 weken kunnen testen, maar wachten duurt lang... sterkte!! Verder zag ik enkele positieve testen voorbij komen!! Van harte meiden!
In ronde 1 zwanger raken is ontzettend veel geluk hebben maar zeker iets wat kan Jij had sex gehad bij je vreemde steekjes toch? Nou dan over 2 weken je knaller!
Dank jullie wel! Ben nu uitgetest,was idd wel spannend! Valt nu n hoop spanning weg Ik zal hard met HCG strooien voor de andere meiden!
Ik hoop dat hij morgen beter zichtbaar is. Echter ben ik wel wat voorzichtig met de kruidvat testen,ze geven vaak na af lees tijd toch een minuscuul streepje waardoor je dus in twijfel raakt. Maar ik duim voor je
@chlo89 : ik zie volgens mij ook wel een licht streepje, hopelijk binnen paar dagen een stuk donkerder