Ik zie wel een streepje (licht roze) Alleen foto is beetje wazig omdat hij dichtbij is genomen. Alweer nieuwe test gedaan"?
@chlo89: op 7 juli heb Je al een topic geopend met vage testjes. Je zegt daarin dat je op 30juni ongi bent geworden maar dat dit een rare ongi was. Al was dat een innesteling had je u denk ik wel duidelijker moeten testen. En ik weet niet hoe lang je cyclus is maar anders kan hij ook op je eisprong gaan reageren nu.
Heb het ook gelezen net, @TS gezien je vage testjes van vorige week en je rare menstruatie en je klachtten zou ik vragen aan de huisarts voor HCG te prikken dan heb je uitsluitsel of je nu zwanger bent of niet.
I1985, mooie test meid!! Chlo89, ik zie wel iets, maar is me te vaag om er iets nuttigs over te kunnen zeggen.
Idd, bij die van KV heb je dat snel, heb ook een paar keer zo een tuurstreepje gehad en was niets. Ervaring zegt dat van de moment je het echt ziet en het mooi roze is, het raak is Al blijf ik duimen natuurlijk Chlo89, wanneer is je NOD?
Dames, het waren toch echt streepjes gisteren. Bedankt voor het meekijken! Ongelooflijk...eerste ronde voor een tweede spruit en raak. Moet nog ff bezinken. Gefeliciteerd voor de zwangeren en veel succes voor de klussers! Duidelijker bewijs kan niet....