Dank je Lov, erg lief. Was allemaal te snel achter elkaar, sinds maart eigenlijk al met al die hormonen in mn lijf.. emotionele rollercoaster. dus we wachten even een menstruatie af en kijken dan verder... tempen ed stoppen we mee. Komt vast wel goed, alleen nu is de donderwolk even aanwezig Koop zo een bak choco ijs X Joyce
Dank jullie! Aangezien hij in het echt wel duidelijker te zien is en jullie op de foto zelfs wat zien begin ik het wel te geloven
hehe nee inderdaad , het klopte van geen kant. Kon het ook al niet goed accepteren door het rare verloop.
Maar ik verschijn vanzelf wel weer met een mooie test in de toekomst Geniet van je zwangerschap meid! En bedankt nog voor t meedenken.. werd er geen wijs uit. X Joyce
Foto nummer 3 test van vandaag is nog nat.. Maar heb wel het idee dat hij ietjes donkerder is.. Als gister en eergister.. Nu ga ik pas dinsdag weer testen denk ik..
Ik denk dat je IVF geslaagd is, gefeliciteerd. Ik gok dat de cb digitaal nu ook wel zwanger aan zal geven. Als je in mijn album kijkt zie je mijn testen van de cryo terugplaatsing, is vergelijkbaar met die van jou.
Dankje! Ik durf alleen nog echt niet blij te zijn! Als ik dinsdag nog een mooie test heb ga ik denk ik een cb digital doen!
Ja ik kijk elke leer al of die al beetje opgedroogd is.. Haha ben ook benieuwd hoe de test is als die opgedroogd is!