Pharilla sterkte!! Wien jaaa mooie test! Cindii hij loopt mooi op meid Ivf geslaagd! En 19de pas NOD? Wauw,... dan ben je er vroeg bij met de positieve testen! Wat voel je allemaal? mijn NOD is de 18de ,... wil ook graag testen maar wacht tot dinsdag
Ja officiële test datum de 19e.. Maar het wordt standaard verlengt met 2 dagen dus de 17e zou denk ik me officiële NOD zijn.. Maar inderdaad dan nog ben ik er vroeg bij.. Ik ga dinsdag ook weer een testje doen.. En wat ik allemaal voel? Niks eigenlijk.. Dat maakt me ook onzeker..
Hij is iets meer opgedroogd nu en nog steeds iets donkerder maar nog geen knaller.. Dinsdag toch maar weer een testje doen.. Als ik het volhou haha
die knaller duurt ook nog wel effe hoor Maar ze lopen op en dat is wat jij wilt zien Ik zeg gefeliciteerd!!!! ga je nog een cb doen? Ik zou die met wekenindicator doen
Hier testdrang, niet goed... Wil morgenvroeg heel misschien een kruidvat test doen, zit dan op 10 dpo maar ja, het heeft eigenlijk geen zin,.... dus wachten tot dinsdag denk ik maar. Moeilijk hoor wachten!!
Haha ja zal best maar of hij positief is?? Wilde bijna net testen maar had net een uur gelede geplast en mijn urine van net was doorzichtig, het leek wel water. Dus dan sowieso een negatieve test gehad anders.... Hmm... moet werken vanavond (slaapdienst). Zal ik vanavond lang mijn plas ophouden en testen of morgenvroeg??
ja of een test positief is hangt ervanaf of je zwanger bent natuurlijk Als je zeker weet op 10dpo te zitten denk ik wel dat je iets kan zien... Je moet het zelf weten, je moet kijken wanneer je het langst je urine kan ophouden zonder te drinken
Ik heb nog ergens een cb digital met weken indicator liggen, we zijn net verhuist dus weet zo niet waar.. Maar ga hem maandag zoeken en dinsdag als de kv test donkerder is.. De cb er achteraan doen
Weet ik Lov, haha! Maar bedoel of het niet te vroeg zal zijn... Afwachten dus maar weer. De dat het verstandiger is te wachten tot morgenvroeg, maar of mijn gevoel dat ook wil
Hey meiden zouden jullie eens kunnen kijken naar deze test. Heb hem vanmiddag gedaan. Kreeg nog net binnen 5 minuten een streepje maar wel heel licht. Het is een early predictor en ik moet morgen ongi worden als ik het gemiddelde neem van mijn laatste cyclussen. Alvast bedankt.
Hmmm zijn niet de meest betrouwbare testen maar er staat een vrij duidelijk streepje.... Ik zou zeker even morgen een kruidvat testje kopen en een cb met wekenindicator
Duidelijk streepje op de predictor, maar inderdaad even een kv2v5 doen Ik ga ook morgen testen sanne hopelijk hebben we allebei een tweede streepje
Hey meiden vraagje, Ik ga vanavond de kv 2 voor 5 doen en nu heb ik al heel veel verhalen gehoord over dat ze pas een streep gaven nadat de 5 minuten voorbij waren. Klopt dat zo ja tot wanneer kun je dat dan wel betrouwbaar aflezen?? En hebben ze bij de ah ook clearblue testen met indicator of niet???
Hier verscheen binnen een paar seconden al een heel licht streepje met een kv test (zie nu mijn avatar, zo was de test na een minuut of 5)