zijn volgens mij hetzelfde in elk geval zelfde systeem als ik die testen zo eens bekijk...ben nieuwsschierig hoor iedereen wel over kruidvat maar etos eigenlijk nog niet gezien
ja goed bij die van 11 juli die is spierwit maar die 15 juli geeft wel een streepje maar na de tijd denk ik ...hmmm vandeweek nog maar eens een testje dan
De testpiont zijn niet goed. Je ziet zowieso het 2de streepje ookal ben je niet zwanger. Vertrouw ze alleen als je een duidelijke test heb
mijn eerste test was gewoon wit hoor geen streepje de 2e 2 dagen later een heel vaag streepje (wat kan kloppen als mijn hcg nog stijgende is)weet alleen niet heel zeker of het binnen de tijd was ook de testen van kruidvat zijn dezelfde als van etos en van beide lees ik zowel goede als slechte verhalen ...maar goed de 15e doe ik nog een poging
omdat mvm morgen komt, net nog even een test gedaan, test streep stond er eerder dan de controle streep en is ook donkerder dan de controle streep, dus ik geloof het nu wel
hoi dames ik ben hier nieuw heb vandaag een test gedaan, graag jullie mening ik heb een test nog nooit zo gezien
naast de controlelijn staan er nog 2 roze lijntjes op deze test op de foto moeilijk te zien maar ze zijn echt roze lijkt mij niet dat er 2 streepjes op horen te komen toch? heb nog 2 foto's proberen te nemen, op de strip zie je ze duidelijk staan
ik test over een weekje wel weer, misschien dan meer duidelijkheid bedankt dat jullie even mee hebben gekeken