Hoihoi! Zouden jullie eens mee willen kijken? Onderstaande test is van gisteren. Hiervoor hebben we al 2x Sensitest geprobeerd, waarmee we 2x een heel licht streepje kregen. Deze is van KV. De uitslag moest binnen 5 minuten te lezen zijn. En wederom was er een héél licht streepje, echt heel licht (1 dag voor NOD). Toen het was opgedroogd, werd het streepje duidelijker. Maaaar.... is dat nu het positieve streepje dat gewoon duidelijker werd, of is het een vals resultaat omdat dit na die 5 minuten was?
Dank jullie wel! Wij waren ook helemaal verbaasd over de intensiteit. Zou toch geen tweeling zijn he . Had met mijn zoontje zo'n streepje ech pas toen ik overtijd was. Geeft me wel een fijn gevoel, alsof het lekker diep zit ingenesteld, haha. En helemaal vergeten: alle anderen zwangeren ook gefeliciteerd!
Als ie maar niet een. Dun streepje is ..... Maar zoals ik het zie niet hoor... ik zou morgen eens die andere doen van kruidvat!
Bedankt voor het meekijken! Ik heb gister nieuwe testen besteld, dus zodra die binnen zijn doe ik een nieuwe poging
gisteravond nog even een testje gedaan.. weet niet wanneer mn nod is omdat mn maand hiervoor mk was maar ik denk dinsdag nog want heb mn ei gevoeld volgens mij.. ik zie hem wel.. hopelijk jullie ook
Over twee dagen weer testen of morgen. Maar ik heb nog oude testen lov die wil ik eerst ff opmaken weet zeker dat ik wat zie alleen t is nog vroeg