is het bij de clearblue ovulatietesten zo dat het streepje elke dag wat donkerder kan worden dat de eisprong nadert??
[/ATTACH]Ik snap niks meer van die testen. Gisterochtend getest en een super vaag streepje (begrijpelijk want ik was eigenwijs veel te vroeg) Maar goed. Vriendlief zag het ook maar die was wat nuchterder: zal mauve een teststreepje zijn. Oké, ik cb gehaald. Zo'n digitale waar je de teststrip in moet doen. Smiddags de test van cb gedaan en deze gaf aan: niet zwanger. Het teststripje eruit gehaald en daar was wel een licht streepje op te Zien. Vanochtend nog een cb test gedaan. En toen gaf de digitale aan: zwanger. Het streepje op de teststrip was ook duidelijker dan gister. Maar is dit nu wel betrouwbaar? Snap het niet meer. Heb de foto bijgevoegd waar wel een streepje te zien is maar de digitale niet zwanger aangaf
Dames willen jullie hier ook even meekijken? Ik heb nog nooit een ovulatietest gedaan, en heb deze maand primolut gekregen omdat mijn cyclus cyclus stil lag.. nu op CD10.. ben benieuwd.. lijkt erop dat mijn cyclus in ieder geval is gaan 'lopen' en dat we deze week ergens een ei hebben? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/75543-albums13175-picture81218.html
Marian, die is nog negatief. Op basis van die test kun je helaas nog niet zien of je ei deze week wel of niet zal komen.. Hopelijk heb je snel een knaller te pakken
willen jullie ook even met mijn ovutest meekijken? Heb ik het begin van mn piek te pakken? Afgelopen keren had ik echt hele duidelijke knallers.. Straks nog maar een testje doen, maar ben zooo bang dat ie dan weer een stuk lichter is.
Bij mij was dit niet de knaller bi anderen weer wel...zo moeilijk. Zeker rond 17 uur nog een test doen
Ja idd lastig.. Zeker omdat ik anders dus ook echte knallers heb (staan 2 in mn album). Ik heb ook nog cb digis. Dus straks die maar eentje doen als ik nog zo'n streepje heb! Hoop zo dat ik nu gewoon het begin van mn piek te pakken heb en dus ook weer een mooie korte cyclus heb
lijkt me de goede kant op gaan dan hoor als de CB zegt zwanger, dan ben je zwanger!! vorige testjes waren dan nét wat te vroeg
@cindii: gefeliciteerd! Testjes lopen mooi op! @Lyanna: ik vind m nog negatief, streepje moet even breed zijn als de controle streep.
Ik snap het niet hoor, ik heb zulke testen eerder gehad dat de helft van linkse streepje donkerder waren en dat dat donkerste ook donkerder dan controlestreep is. En was bij mij positief toen, ik heb nu 2 dgn achter elkaar deze testen.