gefeliciteerd Cindii!! en Zauberin, dié test bedoelt Lov dus de Clearblue digital met weken-indicator. Jouw test lijkt me ook positief hoor
Party, ik zie duidelijk een streep, maar aangezien je op 2 weken na je menstruatie zit zal dit een reactie op je eisprong zijn. Als je zwanger was geweest zou je nu 6 wkn moeten zijn en zou je test veel donkerder moeten zijn. Zauberin, gefeliciteerd Cindii, nogmaals gefeliciteerd, dit resultaat had ik verwacht Sanne al opnieuw getest?
Misschien moet ik toch maar zo'n CB test halen dan....had tot nu toe zoiets van vind t zonde om elke keer zo'n dure te kopen als het niet zo is...maar als jullie t ook zeggen, dan ga ik voor de bevestiging voor mezelf toch maar zo'n test scoren...ook altijd leuk voor later in t babyboek als er positief opstaat
Ik heb een IVF behandeling gedaan, en 30 juni was me punctie en 3 juli de tp.. Officieel mag ik pas vrijdag testen.. Morgen zou het 2 weken geleden zijn dan de tp plaats heeft gevonden..
Goede tip, wist ik idd niet! Gelukkig ook maar...betekent dan ook dat ik ook nog niet zo heel lang zo onzeker bezig ben. Als ik die verhalen hier lees, lijkt me dat best een pittige tijd....
Cindii wat fijn zeg voor jullie!! Duidelijker kan niet! Nee nog niet getest Jane ... Ga zaterdag pas testen mots ik nog niet ongesteld ben geworden.